logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim: kampania marki Olej Wielkopolski

  PR 14.09.2018, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka

Marka Olej Wielkopolski rozpoczyna kampanię społeczno-edukacyjną „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim”. Ma ona na celu zwiększenie areału żerowisk tego gatunku w naszym kraju oraz prowadzenie edukacyjno-badawczych działań na rzecz tego gatunku. Projekt jest realizowany przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, a jego Ambasadorem został Damian Kordas - zwycięzca IV edycji programu Masterchef, student weterynarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zatrzymaj-bociana-z-wielkopolskim%3A-kampania-marki-olej-wielkopolski,37902,artykul.html

Projekt „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” jest jednym z elementów zaangażowania społecznego producenta Oleju Wielkopolskiego. Na początku 2018 roku Olej Wielkopolski otrzymał certyfikat ISCC, który potwierdza działania marki na rzecz ochrony środowiska
i dbałość o zrównoważony rozwój.

W ramach projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” marka Olej Wielkopolski współpracuje z Polskim Towarzystwem Ochrony Ptaków w celu:

  • odtwarzania żerowisk Bociana Białego na działkach należących do PTOP w dolinie rzeki Narew,
  • zabezpieczania około 400 konfliktowych i zagrożonych gniazd Bociana Białego,
  • prowadzenia działalności edukacyjno-badawczej tego gatunku.

Komunikacja pierwszej edycji projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” została podzielona na kilka części. Źródłem informacji na temat projektu jest strona www.zatrzymajbociana.pl, gdzie obok wiadomości znajdują się artykuły merytoryczne nt. Bociana Białego. Wraz ze stroną internetową zostały również uruchomione profile projektu na Instagram i na Facebook.

Ambasadorem projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” został Damian Kordas – zwycięzca IV edycji programu Masterchef, prywatnie student weterynarii.

Moja współpraca z Olejem Wielkopolskim rozpoczęła się w 2017 roku i dotyczyła stricte kulinarnych projektów. Gdy tym razem zaproponowano mi wsparcie projektu, który ma na celu ochronę, edukację i badania nad gatunkiem Bociana Białego nie miałem żadnych wątpliwości. Jako student weterynarii niezwykle cenię sobie zaangażowanie firm w inicjatywy dotyczące natury i ich działalność na rzecz ochrony środowiska. Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim to projekt, który realnie pomoże i będzie miał wpływ na bytność Bocian Białego w Polsce, który jest symbolicznie związany z naszym krajem.” – powiedział Damian Kordas.

Projekt „Zatrzymaj boaciana z Wielkopolskim” jest dodatakowo wspierany działaniami branded content i PR, kampanią w internecie, prasie i telewizji, mediach społecznościowych i działaniami ambient. W najbliższym czasie projekt będzie wspierany również konkursami konsumenckimi.

Źródło: Princes Foods B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764