logo
WIADOMOŚCI

Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim: kampania marki Olej Wielkopolski

  PR 14.09.2018, przeczytano 313 razy
ilustracjastrzałka

Marka Olej Wielkopolski rozpoczyna kampanię społeczno-edukacyjną „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim”. Ma ona na celu zwiększenie areału żerowisk tego gatunku w naszym kraju oraz prowadzenie edukacyjno-badawczych działań na rzecz tego gatunku. Projekt jest realizowany przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, a jego Ambasadorem został Damian Kordas - zwycięzca IV edycji programu Masterchef, student weterynarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zatrzymaj-bociana-z-wielkopolskim%3A-kampania-marki-olej-wielkopolski,37902,artykul.html

Projekt „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” jest jednym z elementów zaangażowania społecznego producenta Oleju Wielkopolskiego. Na początku 2018 roku Olej Wielkopolski otrzymał certyfikat ISCC, który potwierdza działania marki na rzecz ochrony środowiska
i dbałość o zrównoważony rozwój.

W ramach projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” marka Olej Wielkopolski współpracuje z Polskim Towarzystwem Ochrony Ptaków w celu:

  • odtwarzania żerowisk Bociana Białego na działkach należących do PTOP w dolinie rzeki Narew,
  • zabezpieczania około 400 konfliktowych i zagrożonych gniazd Bociana Białego,
  • prowadzenia działalności edukacyjno-badawczej tego gatunku.

Komunikacja pierwszej edycji projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” została podzielona na kilka części. Źródłem informacji na temat projektu jest strona www.zatrzymajbociana.pl, gdzie obok wiadomości znajdują się artykuły merytoryczne nt. Bociana Białego. Wraz ze stroną internetową zostały również uruchomione profile projektu na Instagram i na Facebook.

Ambasadorem projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” został Damian Kordas – zwycięzca IV edycji programu Masterchef, prywatnie student weterynarii.

Moja współpraca z Olejem Wielkopolskim rozpoczęła się w 2017 roku i dotyczyła stricte kulinarnych projektów. Gdy tym razem zaproponowano mi wsparcie projektu, który ma na celu ochronę, edukację i badania nad gatunkiem Bociana Białego nie miałem żadnych wątpliwości. Jako student weterynarii niezwykle cenię sobie zaangażowanie firm w inicjatywy dotyczące natury i ich działalność na rzecz ochrony środowiska. Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim to projekt, który realnie pomoże i będzie miał wpływ na bytność Bocian Białego w Polsce, który jest symbolicznie związany z naszym krajem.” – powiedział Damian Kordas.

Projekt „Zatrzymaj boaciana z Wielkopolskim” jest dodatakowo wspierany działaniami branded content i PR, kampanią w internecie, prasie i telewizji, mediach społecznościowych i działaniami ambient. W najbliższym czasie projekt będzie wspierany również konkursami konsumenckimi.

Źródło: Princes Foods B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone