logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim: kampania marki Olej Wielkopolski

  PR 14.09.2018, przeczytano 505 razy
ilustracjastrzałka

Marka Olej Wielkopolski rozpoczyna kampanię społeczno-edukacyjną „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim”. Ma ona na celu zwiększenie areału żerowisk tego gatunku w naszym kraju oraz prowadzenie edukacyjno-badawczych działań na rzecz tego gatunku. Projekt jest realizowany przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, a jego Ambasadorem został Damian Kordas - zwycięzca IV edycji programu Masterchef, student weterynarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zatrzymaj-bociana-z-wielkopolskim%3A-kampania-marki-olej-wielkopolski,37902,artykul.html

Projekt „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” jest jednym z elementów zaangażowania społecznego producenta Oleju Wielkopolskiego. Na początku 2018 roku Olej Wielkopolski otrzymał certyfikat ISCC, który potwierdza działania marki na rzecz ochrony środowiska
i dbałość o zrównoważony rozwój.

W ramach projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” marka Olej Wielkopolski współpracuje z Polskim Towarzystwem Ochrony Ptaków w celu:

  • odtwarzania żerowisk Bociana Białego na działkach należących do PTOP w dolinie rzeki Narew,
  • zabezpieczania około 400 konfliktowych i zagrożonych gniazd Bociana Białego,
  • prowadzenia działalności edukacyjno-badawczej tego gatunku.

Komunikacja pierwszej edycji projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” została podzielona na kilka części. Źródłem informacji na temat projektu jest strona www.zatrzymajbociana.pl, gdzie obok wiadomości znajdują się artykuły merytoryczne nt. Bociana Białego. Wraz ze stroną internetową zostały również uruchomione profile projektu na Instagram i na Facebook.

Ambasadorem projektu „Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim” został Damian Kordas – zwycięzca IV edycji programu Masterchef, prywatnie student weterynarii.

Moja współpraca z Olejem Wielkopolskim rozpoczęła się w 2017 roku i dotyczyła stricte kulinarnych projektów. Gdy tym razem zaproponowano mi wsparcie projektu, który ma na celu ochronę, edukację i badania nad gatunkiem Bociana Białego nie miałem żadnych wątpliwości. Jako student weterynarii niezwykle cenię sobie zaangażowanie firm w inicjatywy dotyczące natury i ich działalność na rzecz ochrony środowiska. Zatrzymaj bociana z Wielkopolskim to projekt, który realnie pomoże i będzie miał wpływ na bytność Bocian Białego w Polsce, który jest symbolicznie związany z naszym krajem.” – powiedział Damian Kordas.

Projekt „Zatrzymaj boaciana z Wielkopolskim” jest dodatakowo wspierany działaniami branded content i PR, kampanią w internecie, prasie i telewizji, mediach społecznościowych i działaniami ambient. W najbliższym czasie projekt będzie wspierany również konkursami konsumenckimi.

Źródło: Princes Foods B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764