logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaufaj sile eksperta - spot reklamowy D-Vitum Forte K2

  PR 03.10.2019, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 października preparat D-Vitum Forte K2 promuje nowy spot telewizyjny. Za koncept kreatywny i nadzór nad produkcją video promocyjnego odpowiada krakowska agencja reklamowa Hand Made.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaufaj-sile-eksperta---spot-reklamowy-d-vitum-forte-k2,384193,artykul.html

- D-Vitum Forte K2 to lider na rynku suplementów bogatych w witaminę D i K2. W spocie skoncentrowaliśmy się na eksperckiej roli produktu. Pokazaliśmy, jak działa preparat i dlaczego jest tak skuteczny. Postać ekspertki mocno podbija nam profesjonalny charakter produktu. Zależało nam na tym, by przekaz spotu był jasny, zrozumiały i bardzo konkretny. - mówi Katarzyna Brych, Group Head of Creative.

Spot reklamowy powstał w wersji 15'. Od strony produkcyjnej realizacją zajęło się Studio Filmowe FeelMovie.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764