logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbigniew Jakubas chce kupić Radio Zet

  PR 14.01.2019, przeczytano 159 razy

- Polski inwestor Zbigniew Jakubas chce kupić od Czech Media Invest Radio ZET – dowiaduje się dziennikarz money.pl Mikołaj Kunica. – Wczoraj złożyliśmy ofertę. Spodziewamy się rozstrzygnięcia w przyszłym tygodniu – potwierdza w rozmowie z money.pl Jakubas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbigniew-jakubas-chce-kupic-radio-zet,380770,artykul.html

Eurozet został wystawiony na sprzedaż kilka miesięcy po kupnie go przez Czech Media Invest od francuskiego koncernu Lagardère. Czeska firma przejęła Eurozet razem z aktywami radiowymi Lagardère w Czechach, Rumunii i na Słowacji, płacąc 73 mln euro. Transakcję ogłoszono w kwietniu 2018 roku, a w czerwcu zgodę na jej realizację w Polsce wyraził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Na początku grudnia portal wirtualnemedia.pl poinformował, że ofertę zakupu Eurozetu złożyła Grupa Fratria. Wydawca "Sieci" zawnioskował do banku Pekao SA o przyznanie kredytu na sfinansowanie tej transakcji. Wśród potencjalnie zainteresowanych wymieniano także Agorę, ZPR Media i PMPG Polskie Media.

Zbigniew Jakubas pochodzi z Lublina, jest przedsiębiorcą oraz inwestorem, właścicielem Grupy Kapitałowej Multico. Na początku lat dziewięćdziesiątych Jakubas już inwestował w media: drukarnie, prasę i radio; posiadał udziały "Kuriera Lubelskiego", które wykupił w 1991 roku, nabył też "Życie Warszawy"; był też udziałowcem Wydawnictwa Szkolnego i Pedagogicznego i Radia Puls.

Jakubas należy do najbardziej rozpoznawalnych inwestorów giełdowych w Polsce, działa na warszawskiej giełdzie od 1998 roku, w jego posiadaniu znajdują się m.in. udziały w Zakładach Azotowych Puławy i producenta składów kolejowych Newag. W latach 2007–2009 Zbigniew Jakubas obejmował stanowisko prezesa Polskiej Rady Biznesu.

Do grupy Eurozet należą Radio ZET, Antyradio, Meloradio (do września ub.r. działające pod nazwą ZET Gold) i Chillizet oraz serwisy internetowe, a także spółka Studio ZET produkująca reklamy radiowe i telewizyjne oraz agencja eventowa Eurozet Live.

Źródło: money.pl

www.money.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764