logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbigniew Jakubas chce kupić Radio Zet

  PR 14.01.2019, przeczytano 138 razy

- Polski inwestor Zbigniew Jakubas chce kupić od Czech Media Invest Radio ZET – dowiaduje się dziennikarz money.pl Mikołaj Kunica. – Wczoraj złożyliśmy ofertę. Spodziewamy się rozstrzygnięcia w przyszłym tygodniu – potwierdza w rozmowie z money.pl Jakubas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbigniew-jakubas-chce-kupic-radio-zet,380770,artykul.html

Eurozet został wystawiony na sprzedaż kilka miesięcy po kupnie go przez Czech Media Invest od francuskiego koncernu Lagardère. Czeska firma przejęła Eurozet razem z aktywami radiowymi Lagardère w Czechach, Rumunii i na Słowacji, płacąc 73 mln euro. Transakcję ogłoszono w kwietniu 2018 roku, a w czerwcu zgodę na jej realizację w Polsce wyraził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Na początku grudnia portal wirtualnemedia.pl poinformował, że ofertę zakupu Eurozetu złożyła Grupa Fratria. Wydawca "Sieci" zawnioskował do banku Pekao SA o przyznanie kredytu na sfinansowanie tej transakcji. Wśród potencjalnie zainteresowanych wymieniano także Agorę, ZPR Media i PMPG Polskie Media.

Zbigniew Jakubas pochodzi z Lublina, jest przedsiębiorcą oraz inwestorem, właścicielem Grupy Kapitałowej Multico. Na początku lat dziewięćdziesiątych Jakubas już inwestował w media: drukarnie, prasę i radio; posiadał udziały "Kuriera Lubelskiego", które wykupił w 1991 roku, nabył też "Życie Warszawy"; był też udziałowcem Wydawnictwa Szkolnego i Pedagogicznego i Radia Puls.

Jakubas należy do najbardziej rozpoznawalnych inwestorów giełdowych w Polsce, działa na warszawskiej giełdzie od 1998 roku, w jego posiadaniu znajdują się m.in. udziały w Zakładach Azotowych Puławy i producenta składów kolejowych Newag. W latach 2007–2009 Zbigniew Jakubas obejmował stanowisko prezesa Polskiej Rady Biznesu.

Do grupy Eurozet należą Radio ZET, Antyradio, Meloradio (do września ub.r. działające pod nazwą ZET Gold) i Chillizet oraz serwisy internetowe, a także spółka Studio ZET produkująca reklamy radiowe i telewizyjne oraz agencja eventowa Eurozet Live.

Źródło: money.pl

www.money.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764