logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”

  PR 26.04.2019, przeczytano 653 razy

Z początkiem kwietnia br. Zbigniew Jankowski dołączył do zespołu „Gazety Wyborczej”. Na stanowisku szefa innowacji będzie odpowiadał m.in. za strategiczne partnerstwa, projekty rozwojowe oraz innowacje w ofercie reklamowej premium, monetyzację danych, a także wzmacnianie pozycji „Gazety Wyborczej” jako lidera cyfrowej prasy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbigniew-jankowski-szefem-innowacji-w-_gazecie-wyborczej_,382239,artykul.html

Szef innowacji to nowo utworzone stanowisko w strukturach „Gazety Wyborczej”.

- Jako lider subskrypcji cyfrowych, „Gazeta Wyborcza” wyznacza trendy rozwoju rynku wydawniczego w Polsce, a realia funkcjonowania na nim zmieniły się w ostatnich latach diametralnie. Reklamodawcy i czytelnicy potrzebują wiarygodnych i skutecznych partnerów – dokładnie takich, jak „Gazeta Wyborcza”. Mamy świetne treści i najbardziej zaangażowanych, bo decydujących się na prenumeratę, użytkowników. Przykłady „The New York Times’a” czy „Financial Times’a” pokazują, że model ten jest skuteczny, tylko cały czas trzeba szukać kolejnych ścieżek rozwoju i innowacji – i tym będę na co dzień zajmować się w zespole dziennika – mówi Zbigniew Jankowski.

Jankowski poprzednio kierował interdyscyplinarnym zespołem badawczym psychologów i specjalistów z dziedziny data science, big data oraz AI, który wypracował technologię analizy oraz przetwarzania śladów cyfrowych. Zrealizował kampanie digitalowe między innymi dla EY, czy SWPS. W ramach działań dla klientów współpracował m.in. z World Economic Forum, Chatham House, Europejskim Bankiem Inwestycyjnym oraz Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju. Był także właścicielem firmy marketingowej, która prowadziła działania w obszarze relacji inwestorskich, PR korporacyjnego czy komunikacji online.  

Jest autorem i koordynatorem wielu krajowych i międzynarodowych kampanii, m.in. w Warszawie, Londynie, Brukseli, Izraelu i Japonii. Ma doświadczenie we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań z obszaru digital marketingu. Za międzynarodową kampanię marketingową zespół pod jego kierunkiem otrzymał nagrodę Golden SABRE Award 2016 w regionie EMEA oraz trzy Złote Spinacze 2015. Wyróżniony nagrodą Magellana, był także nominowany do Golden Drum. Prywatnie wspiera komunikacyjnie projekty związane z ochroną praw człowieka.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764