logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbigniew Jankowski szefem innowacji w „Gazecie Wyborczej”

  PR 26.04.2019, przeczytano 339 razy

Z początkiem kwietnia br. Zbigniew Jankowski dołączył do zespołu „Gazety Wyborczej”. Na stanowisku szefa innowacji będzie odpowiadał m.in. za strategiczne partnerstwa, projekty rozwojowe oraz innowacje w ofercie reklamowej premium, monetyzację danych, a także wzmacnianie pozycji „Gazety Wyborczej” jako lidera cyfrowej prasy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbigniew-jankowski-szefem-innowacji-w-_gazecie-wyborczej_,382239,artykul.html

Szef innowacji to nowo utworzone stanowisko w strukturach „Gazety Wyborczej”.

- Jako lider subskrypcji cyfrowych, „Gazeta Wyborcza” wyznacza trendy rozwoju rynku wydawniczego w Polsce, a realia funkcjonowania na nim zmieniły się w ostatnich latach diametralnie. Reklamodawcy i czytelnicy potrzebują wiarygodnych i skutecznych partnerów – dokładnie takich, jak „Gazeta Wyborcza”. Mamy świetne treści i najbardziej zaangażowanych, bo decydujących się na prenumeratę, użytkowników. Przykłady „The New York Times’a” czy „Financial Times’a” pokazują, że model ten jest skuteczny, tylko cały czas trzeba szukać kolejnych ścieżek rozwoju i innowacji – i tym będę na co dzień zajmować się w zespole dziennika – mówi Zbigniew Jankowski.

Jankowski poprzednio kierował interdyscyplinarnym zespołem badawczym psychologów i specjalistów z dziedziny data science, big data oraz AI, który wypracował technologię analizy oraz przetwarzania śladów cyfrowych. Zrealizował kampanie digitalowe między innymi dla EY, czy SWPS. W ramach działań dla klientów współpracował m.in. z World Economic Forum, Chatham House, Europejskim Bankiem Inwestycyjnym oraz Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju. Był także właścicielem firmy marketingowej, która prowadziła działania w obszarze relacji inwestorskich, PR korporacyjnego czy komunikacji online.  

Jest autorem i koordynatorem wielu krajowych i międzynarodowych kampanii, m.in. w Warszawie, Londynie, Brukseli, Izraelu i Japonii. Ma doświadczenie we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań z obszaru digital marketingu. Za międzynarodową kampanię marketingową zespół pod jego kierunkiem otrzymał nagrodę Golden SABRE Award 2016 w regionie EMEA oraz trzy Złote Spinacze 2015. Wyróżniony nagrodą Magellana, był także nominowany do Golden Drum. Prywatnie wspiera komunikacyjnie projekty związane z ochroną praw człowieka.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie firmy bez kompleksów podbijają zagraniczne rynki, a najatrakcyjniejszym odbiorcą usług pozostają niemieccy konsumenci. Pierwsza gospodarka Unii Europejskiej jest otwarta na towary i usługi zza wschodniej granicy. Przed polskimi przedsiębiorcami duże wyzwanie, ale też niepowtarzalna szansa na rozwój.
Nowy pomysł na zakupy oparty o technologię rzeczywistości rozszerzonej (AR), elementy społecznościowe, spersonalizowane treści oraz geolokalizację. Partnerzy aplikacji mają możliwość zredefiniowania zaangażowania użytkowników dzięki analizie danych. Platforma jest otwarta dla innych firm medialnych.
Big Data pozwala przewidywać zachowania konsumentów
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych w social media. Pozwala to na porównywanie pozycji marki względem konkurencji, a także badanie odczuć ludzi związanych z wizerunkiem polityków. Dane...
Australijski oddział Google jest atakowany przez lokalne organy nadzorujące z powodu praktyk gromadzenia danych na urządzeniach z Androidem – w szczególności sprzecznych z prawem ustawień danych lokalizacji.
Taśmowe oglądanie seriali staje się coraz częstsze
Trwająca moda na taśmowe oglądanie seriali czasami przybiera coraz większą skalę. Internauci licytują się między sobą na liczbę obejrzanych odcinków za jednym zamachem. – Osoby, które są wysoko zbingowane, będą siedziały przed telewizorem, tabletem czy komórką nawet i kilka godzin bez przerwy – mówi Anna Jupowicz-Ginalska z Uniwersytet...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764