logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbigniew Wodecki kolejnym ambasadorem marki Bracia Koral

  PR 23.02.2017, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

Doda, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski - wśród ambasadorów marki Koral jest wiele znanych osób. Do portfolio gwiazd, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor - Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbigniew-wodecki-kolejnym-ambasadorem-marki-bracia-koral,31575,artykul.html

Artysta znany z przebojów "Chałupy Welcome to" czy "Zacznij od Bacha" jest twarzą młodszego brandu PPL Koral od nowego sezonu 2017. Niedługo będzie można go zobaczyć w kreacjach marketingowych marki. W parze z dołączeniem Wodeckiego do kanonu gwiazd promujących produkty marki Bracia Koral idzie wzbogacenie portfolio produktów o nowe smaki.

- Wybór na Zbigniewa Wodeckiego jako ambasadora marki padł nieprzypadkowo. Gwiazdor, tak samo jak nasze lody łączy w sobie klasyczne wartości z nowoczesnością - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764