logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbigniew Zamachowski nie chce promować radiowej Trójki

   07.11.2016, przeczytano 630 razy
ilustracjastrzałka
fot. Mohylek

Zbigniew Zamachowski miał przesłać do dyrekcji Polskiego Radia, by z anteny radiowej Trójki zniknęły nagrane przez niego dżingle - poinformował serwis Koduj24.pl. Aktor swój wniosek uzasadnia, że nie chce kojarzyć się ze zmianami, które od paru miesięcy wprowadza dyrekcja PR 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbigniew-zamachowski-nie-chce-promowac-radiowej-trojki,30462,artykul.html

Zbigniew Zamachowski prawie sześć lat, z małą przerwą, zapraszał słuchaczy do "Trójki” swoim głosem. Robił to w trzynastu różnych wariantach, na przykład "Trójka. Program 3 Polskiego Radia” lub "Zapraszamy do Trójki” - minimum trzy razy w ciągu godziny, a w porannym i popołudniowym bloku nawet siedem razy na godzinę. Był głosem PR3 - czytamy na stronie koduj24.pl.

Od 8 stycznia nowe władze Polskiego Radia zwolniły z "Trójki" 10 osób, m.in. Jerzego Sosnowskiego, Marcina Zaborskiego, Tomasza Ławnickiego czy Michała Nogasia. Zdaniem portelu, te decyzje kadrowe we wszystkich przypadkach były pozamerytoryczne i podyktowane potrzebami politycznymi.

bak

Źródło: Whitepress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764