logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbigniew Zamachowski nie chce promować radiowej Trójki

   07.11.2016, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka
fot. Mohylek

Zbigniew Zamachowski miał przesłać do dyrekcji Polskiego Radia, by z anteny radiowej Trójki zniknęły nagrane przez niego dżingle - poinformował serwis Koduj24.pl. Aktor swój wniosek uzasadnia, że nie chce kojarzyć się ze zmianami, które od paru miesięcy wprowadza dyrekcja PR 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbigniew-zamachowski-nie-chce-promowac-radiowej-trojki,30462,artykul.html

Zbigniew Zamachowski prawie sześć lat, z małą przerwą, zapraszał słuchaczy do "Trójki” swoim głosem. Robił to w trzynastu różnych wariantach, na przykład "Trójka. Program 3 Polskiego Radia” lub "Zapraszamy do Trójki” - minimum trzy razy w ciągu godziny, a w porannym i popołudniowym bloku nawet siedem razy na godzinę. Był głosem PR3 - czytamy na stronie koduj24.pl.

Od 8 stycznia nowe władze Polskiego Radia zwolniły z "Trójki" 10 osób, m.in. Jerzego Sosnowskiego, Marcina Zaborskiego, Tomasza Ławnickiego czy Michała Nogasia. Zdaniem portelu, te decyzje kadrowe we wszystkich przypadkach były pozamerytoryczne i podyktowane potrzebami politycznymi.

bak

Źródło: Whitepress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764