logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbiórka żywności „Podziel się dobrym posiłkiem”

  PR 29.09.2017, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku Danone organizuje kolejną edycje programu „Podziel się dobrym posiłkiem”. By zwrócić uwagę na akcję oraz na ogólnopolską zbiórkę żywności , firma wspólnie z agencją VML Poland przygotowała nietypową kampanię o nazwie „Dieta Sebastiana”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbiorka-zywnosci-_podziel-sie-dobrym-posilkiem_,33931,artykul.html

W ramach kampanii została utworzona tajemnicza firma cateringowa „Dieta Sebastiana”. Na specjalnej stronie internetowej pojawił się jadłospis, który zawierał 3 bardzo ubogie posiłki: kajzerkę, ziemniaki z koperkiem oraz kromkę chleba z margaryną.

Na dietę przeszli wpływowi influencerzy, tacy jak 5 sposobów na..., Szymon Czerwiński, Skutecznie.tv, Ewa Niespodziana, Mikskejt i The Happy Bun. Wzbudziło to duże zainteresowanie i zdziwienie odbiorców, którzy z uwagą śledzili efekty przejścia na taką dietę oraz próbowali odkryć, kim jest tytułowy Sebastian.

Faza teaserowa prowadziła do revealu – video z przekazem od autora diety, którym okazało się... niedożywione dziecko. Sebastian stał się jednocześnie ambasadorem zbiórki „Podziel się dobrym posiłkiem”. Film można obejrzeć TUTAJ.

Pomysłodawcy wykorzystali rosnącą popularność tzw. „diet pudełkowych” i stworzyli pierwszą na świecie dietę inspirowaną jadłospisem niedożywionego dziecka. Podając ją w intrygującej dla społeczności internetowej formie, zwrócono uwagę na problem niedożywienia dzieci.

Inicjatorem programu jest firma Danone, a organizatorem zbiórki żywności – Banki Żywności.

Za pomysł kreatywny i wsparcie strategiczne odpowiada agencja VML Poland. Realizacją kampanii zajęły się agencje VML Poland i Young & Rubicam oraz dom mediowy Mediacom.

Źródło: VML Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764