logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbliża się kolejne Walne Zebranie PIAP

  PR 17.04.2018, przeczytano 648 razy

Jak co roku to czas podsumowań ale nie tylko. Znów będzie okazja do wspólnej integracji firm Członkowskich PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbliza-sie-kolejne-walne-zebranie-piap,36182,artykul.html

Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zebranie Członków PIAP odbędzie się 18 maja br. Na uczestników czeka sporo atrakcji. W tym roku podobnie jak w poprzednim organizatorzy również postawili na integrację, będzie czas na rozmowy i wymianę doświadczeń. A wszystko to w malowniczym rancho pod Tarczynem.

Tegoroczne Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zebranie PIAP odbędzie się w miejscowości Przypki (ul.Nadarzyńska 15, Przypki, 05-555 Tarczyn, w sali Wielka Polana na I-piętrze).

Sprawozdawczo-Wyborcze Zebranie rozpocznie się wyborem Przewodniczącego, Sekretarza Zebrania i Komisji Skrutacyjnej. Dotychczasowy Zarząd PIAP przedstawi sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia oraz sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia a Komisja Rewizyjna sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z badania działalności Zarządu PIAP w roku 2017. Po przedstawieniu, omówieniu i zatwierdzeniu planu pracy PIAP na rok 2018/2019, członkowie będą mogli zgłosić swoje wnioski i przedyskutować działania prowadzone przez Izbę. Podczas zebrania odbędą się również wybory nowego Zarządu PIAP, który zgodnie ze statutem stowarzyszenia wybierany jest co dwa lata. W trakcie spotkania planowana jest też prezentacja z badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos. Pierwsze na polskim rynku rzetelne badanie jakościowe dotyczące percepcji artykułów promocyjnych wykonane zostało na zlecenie PIAP. Podczas prezentacji będzie więc okazja zapoznać się z ważnymi informacjami dotyczącymi postrzegania upominków reklamowych.

Wieczorem mniej oficjalnie

Prezentacja zamknie pierwszą, oficjalną część zebrania. Ta wieczorna przeznaczona będzie bowiem na integrację, która w ubiegłym roku szczególnie przypadła do gustu jej uczestnikom. W drugiej części spotkania zaplanowano m.in. ognisko i kolację grillową. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak Członkowie PIAP, którzy będą chcieli pozostać na noc w Rancho pod Bocianem, indywidualnie i na własny koszt ( do końca kwietnia, na hasło PIAP) powinni dokonać rezerwacji miejsc noclegowych.  Ich ilość jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Przypomnijmy również, że informacja o możliwości rezerwacji noclegów została udostępniona Członkom PIAP już w lutym br.

Harmonogram spotkania:

  • 10:00-11:00 Integracja dostawców z agencjami reklamowymi PIAP
  • 11:00 -15:00 Sprawozdawczo-Wyborcze WZC PIAP oraz prezentacja wyników badania PIAP - IPSOS
  • 15:00 -15:45 Obiad dla uczestników spotkania
  • 15:45-17:00 Przerwa
  • 17:00 -godziny wieczorne – integracja, ognisko, kolacja grillowa

Miejsce spotkania:

Rancho pod Bocianem
Nadarzyńska 15, Przypki,
05-555 Tarczyn

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764