logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Zbliżają się kolejne edycje Akademii Lasera

   09.02.2022, przeczytano 1451 razy
ilustracja

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych technologią laserową w dniach 17-18 lutego i 21-22 kwietnia 2022 r. do Bytomia oraz 18 marca do Żabiej Woli pod Warszawą na warsztaty Akademii Lasera organizowane przez dział technologii laserowych COLOP Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-zblizaja-sie-kolejne-edycje-akademii-lasera,394703,artykul.html

Laser jest niezwykle wszechstronnym urządzeniem, które pozwala wykonać wiele bardzo różnych realizacji. Ułatwia tworzenie ciekawej i bogatej oferty. Im więcej informacji na jego temat posiadasz, tym lepszą ofertę możesz stworzyć dla swoich klientów!

Akademia Lasera to szkolenie z zakresu zastosowania lasera oraz znajomości materiałów wykorzystywanych do obróbki metodą laserową. Szkolenie składa się z części teoretycznej – wykładów, oraz praktycznej – warsztatów. Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz odpowiedzą na wszelkie nurtujące pytania.

W trakcie warsztatów zaprezentowana zostanie praca na ploterach laserowych firmy Universal Laser Systems oraz znakowarce fibrowej. Pokazane zostaną procesy grawerowania, znakowania i cięcia laserem różnych materiałów.

Akademia Lasera oferuje inspirację do nowych rozwiązań, nowe kontakty w branży, dostęp do oferty specjalnej na zamówienia, szansę na więcej zleceń, pakiet próbek, imienny certyfikat i wiele innych korzyści.

Szkolenie pozwala uzyskać techniczne wskazówki, poznać nowe materiały do obróbki laserowej oraz zdobyć praktyczną wiedzę na temat technologii laserowej. Wydarzenia objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: COLOP Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jaka jest cena szkolenia ?

avatar użytkownika
,

Prosimy kontaktować się z Organizatorem.  

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764