logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbliżają się Targi Wiedzy Graficznej

   19.09.2013, przeczytano 1431 razy
ilustracjastrzałka

Światowe gwiazdy designu, najlepsi polscy projektanci, przedstawiciele biznesu, polityki, kultury, wielbiciele trendów spotkają się 26 i 27 października na Targach Wiedzy Graficznej w Warszawie. Imprezę odwiedzą znakomici goście. Po raz pierwszy do Polski przyjedzie David Carson, legenda projektowania graficznego z USA, Tom Dorresteijn z holenderskiego studia Dumbar (które zaprojektowało m.in. identyfikację państwową Holandii), Steven Cook z międzynarodowego zespołu Edenspikkerman czy Dimitri Nieuwenhuizen z multidyscyplinarnego studia LUST.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zblizaja-sie-targi-wiedzy-graficznej,19712,artykul.html

Pod przewodnim hasłem Future in design, odwiedzający targi mogą wziąć udział w konferencji, dyskusjach, wystąpieniach, warsztatach, konsultacjach projektów i wernisażach wystaw. Imprezę po raz trzeci organizuje Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

KONFERENCJA: 26 października 2013 (sobota)
DYSKUSJE I WYSTĄPIENIA: 27 października 2013 (niedziela)
WARSZTATY: 26 - 27 października 2013 (sobota - niedziela)
WERNISAŻE: 27 października 2013 (niedziela)

Jak wygląda dzisiejszy design w Polsce i za granicą? Kim jest designer? W jaki sposób design wpływa na biznes, przestrzeń publiczną, wizerunek naszego społeczeństwa? Czy design to tylko ładne projekty, czy chodzi o coś więcej? Co to są trendy? Czy one są nam potrzebne? To tylko niektóre z pytań stawianych podczas jedynej w Polsce imprezy w całości poświęconej projektowaniu graficznemu.

Zależy nam, aby każdy mógł w jednym miejscu i czasie przekonać się, czym jest szeroko pojmowane projektowanie graficzne i jak dużą role odgrywa ono w kształtowaniu naszej kultury wizualnej. Targi to jedyne w swoim rodzaju miejsce, gdzie można spotkać się ze światowymi gwiazdami designu, porozmawiać o pracy projektanta, designie w biznesie oraz wymienić doświadczenia. Ostatni weekend października należeć będzie do projektowania graficznego. Zapraszamy do udziału w imprezie. – mówi Dawid Korzekwa, prezes Stowarzyszenia.

KONFERENCJA (26 października 2013)

O swoich inspiracjach, przepisie na sukces, trendach i pracy opowiedzą najlepsi projektanci:

  • David Carson - legenda projektowania graficznego
  • Studio Dumbar / Tom Dorresteijn
  • Edenspiekermann / Steven Cook
  • LUST / Dimitri Nieuwenhuizen
  • Prof. Lech Majewski
  • Martin Majoor
  • Michał Łojewski
  • GONG /Bartek Gołębiowski


Wstęp na konferencje płatny. Liczba miejsc ograniczona.

OTWARTE DYSKUSJE I WYSTĄPIENIA (27 października 2013)

Niedziela targowa rozpocznie się śniadaniem z designem. Następnie, odbędą się wystąpienia i dyskusje podzielone na kilka tematycznych paneli. Będziemy wymieniać się doświadczeniami i rozmawiać. Otwarte panele poprowadzą moderatorzy.

Zakresy tematyczne paneli:

  • DESIGN A TRENDY, DESIGN W BIZNESIE, DESIGN W SIECI, POLSKA ILUSTRACJA, DESIGN NARODOWY,
  • DESIGN PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, DESIGN W KULTURZE (wraz z ogłoszeniem wyników konkursu Muzeum Widzialne).


WARSZTATY ( 26 i 27 października 2013)

26 października 2013 (sobota)

Jurczyk Design, Warsztaty DTP, 2 grupy x 1,5h, godz. 11 – 14
wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

Marcin Władyka, Zrób sobie książkę!, godz. 14 – 18
wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

27 października 2013 (niedziela)

David Carson, “Experimental design”, godz. 12 – 16
wstęp płatny, liczba miejsc ograniczona.

Studio Dumbar / Tom Dorresteijn, “Come up with a concept”, godz. 12 – 16
wstęp płatny, liczba miejsc ograniczona.

WYSTAWY

Na Targach goście będą mogli zobaczyć wystawę projektów członków STGU oraz wystawę projektów Davida Carsona. W niedzielę poznamy także laureatów konkursu Projekt Roku Polski Konkurs Graficzny 2013.

Na Targach odbędą się także otwarte konsultacje portfolio / projektów.


26 – 27 października 2013 (sobota – niedziela)
Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego, ul. Stefana Czarnieckiego 51, Warszawa

Więcej informacji, zapisy

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764