logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbliżają się Targi Wiedzy Graficznej

   19.09.2013, przeczytano 1595 razy
ilustracjastrzałka

Światowe gwiazdy designu, najlepsi polscy projektanci, przedstawiciele biznesu, polityki, kultury, wielbiciele trendów spotkają się 26 i 27 października na Targach Wiedzy Graficznej w Warszawie. Imprezę odwiedzą znakomici goście. Po raz pierwszy do Polski przyjedzie David Carson, legenda projektowania graficznego z USA, Tom Dorresteijn z holenderskiego studia Dumbar (które zaprojektowało m.in. identyfikację państwową Holandii), Steven Cook z międzynarodowego zespołu Edenspikkerman czy Dimitri Nieuwenhuizen z multidyscyplinarnego studia LUST.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zblizaja-sie-targi-wiedzy-graficznej,19712,artykul.html

Pod przewodnim hasłem Future in design, odwiedzający targi mogą wziąć udział w konferencji, dyskusjach, wystąpieniach, warsztatach, konsultacjach projektów i wernisażach wystaw. Imprezę po raz trzeci organizuje Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

KONFERENCJA: 26 października 2013 (sobota)
DYSKUSJE I WYSTĄPIENIA: 27 października 2013 (niedziela)
WARSZTATY: 26 - 27 października 2013 (sobota - niedziela)
WERNISAŻE: 27 października 2013 (niedziela)

Jak wygląda dzisiejszy design w Polsce i za granicą? Kim jest designer? W jaki sposób design wpływa na biznes, przestrzeń publiczną, wizerunek naszego społeczeństwa? Czy design to tylko ładne projekty, czy chodzi o coś więcej? Co to są trendy? Czy one są nam potrzebne? To tylko niektóre z pytań stawianych podczas jedynej w Polsce imprezy w całości poświęconej projektowaniu graficznemu.

Zależy nam, aby każdy mógł w jednym miejscu i czasie przekonać się, czym jest szeroko pojmowane projektowanie graficzne i jak dużą role odgrywa ono w kształtowaniu naszej kultury wizualnej. Targi to jedyne w swoim rodzaju miejsce, gdzie można spotkać się ze światowymi gwiazdami designu, porozmawiać o pracy projektanta, designie w biznesie oraz wymienić doświadczenia. Ostatni weekend października należeć będzie do projektowania graficznego. Zapraszamy do udziału w imprezie. – mówi Dawid Korzekwa, prezes Stowarzyszenia.

KONFERENCJA (26 października 2013)

O swoich inspiracjach, przepisie na sukces, trendach i pracy opowiedzą najlepsi projektanci:

  • David Carson - legenda projektowania graficznego
  • Studio Dumbar / Tom Dorresteijn
  • Edenspiekermann / Steven Cook
  • LUST / Dimitri Nieuwenhuizen
  • Prof. Lech Majewski
  • Martin Majoor
  • Michał Łojewski
  • GONG /Bartek Gołębiowski


Wstęp na konferencje płatny. Liczba miejsc ograniczona.

OTWARTE DYSKUSJE I WYSTĄPIENIA (27 października 2013)

Niedziela targowa rozpocznie się śniadaniem z designem. Następnie, odbędą się wystąpienia i dyskusje podzielone na kilka tematycznych paneli. Będziemy wymieniać się doświadczeniami i rozmawiać. Otwarte panele poprowadzą moderatorzy.

Zakresy tematyczne paneli:

  • DESIGN A TRENDY, DESIGN W BIZNESIE, DESIGN W SIECI, POLSKA ILUSTRACJA, DESIGN NARODOWY,
  • DESIGN PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, DESIGN W KULTURZE (wraz z ogłoszeniem wyników konkursu Muzeum Widzialne).


WARSZTATY ( 26 i 27 października 2013)

26 października 2013 (sobota)

Jurczyk Design, Warsztaty DTP, 2 grupy x 1,5h, godz. 11 – 14
wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

Marcin Władyka, Zrób sobie książkę!, godz. 14 – 18
wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

27 października 2013 (niedziela)

David Carson, “Experimental design”, godz. 12 – 16
wstęp płatny, liczba miejsc ograniczona.

Studio Dumbar / Tom Dorresteijn, “Come up with a concept”, godz. 12 – 16
wstęp płatny, liczba miejsc ograniczona.

WYSTAWY

Na Targach goście będą mogli zobaczyć wystawę projektów członków STGU oraz wystawę projektów Davida Carsona. W niedzielę poznamy także laureatów konkursu Projekt Roku Polski Konkurs Graficzny 2013.

Na Targach odbędą się także otwarte konsultacje portfolio / projektów.


26 – 27 października 2013 (sobota – niedziela)
Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego, ul. Stefana Czarnieckiego 51, Warszawa

Więcej informacji, zapisy

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764