logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zbuntowane Eti Wanted w szerokiej kampanii promocyjnej

  PR 14.01.2019, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zbuntowane-eti-wanted-w-szerokiej-kampanii-promocyjnej,380772,artykul.html

Wanted od ETi to wyjątkowe połączenie doskonałych składników w najwyższej jakości mlecznej czekoladzie. Batony dostępne są w trzech wersjach smakowych: z całymi orzechami, ciągnącym się karmelem oraz prawdziwymi wiórkami kokosowymi, które dzięki połączeniu różnorodnych struktur zaskakują unikalną teksturą. Marka dostępna jest również w opakowaniach do dzielenia się, dzięki którym konsumenci mogą częstować bliskich mini batonikami Wanted Pops Caramel  lub Wanted Pops Coconut.

- Batony Wanted to jeden z pierwszych produktów ETi, który pojawił się w polskim portfolio firmy. Widzimy jego ogromny potencjał wśród konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość składników i świeżość jaką obiecuje marka, dzięki zaskakującym teksturom i nowym doznaniom smakowym. – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce. - Już po pierwszej kampanii promocyjnej widzieliśmy duże zainteresowanie konsumentów produktami Wanted, dlatego liczymy, że staną się one jednymi z „ulubieńców” polskich miłośników słodkich przekąsek – dodaje.

Kampania „Obudź w sobie buntownika” adresowana jest do młodych ludzi, którzy chcą żyć po swojemu, nie poddając się ustalonym zasadom. W ramach promocji 14 stycznia w telewizji rozpoczęła się emisja spotów reklamowych. Marka przygotowała też szereg aktywacji w mediach społecznościowych, w tym konkursy konsumenckie na Instagramie i Facebooku. Bohaterem komunikacji jest znany już z poprzedniej edycji kampanii goryl – tym razem ma on jednak także lokalną postać. Dzięki współpracy z Fundacją Panda, ETi objęła opieką mieszkańca warszawskiego zoo – goryla Wikinga, który będzie jednym z „ambasadorów” marki.

Działania promocyjne obejmą także wspólną akcję z Cinema City – spoty ETi Wanted emitowane będą we wszystkich kinach sieci, a w weekendy odbywać się będą akcje samplingu produktów.

Kampanię opracowała agencja Orchidea a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie kampanii www.etiwanted.pl

Źródło: ETi European Food Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764