ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo.
Wanted od ETi to wyjątkowe połączenie doskonałych składników w najwyższej jakości mlecznej czekoladzie. Batony dostępne są w trzech wersjach smakowych: z całymi orzechami, ciągnącym się karmelem oraz prawdziwymi wiórkami kokosowymi, które dzięki połączeniu różnorodnych struktur zaskakują unikalną teksturą. Marka dostępna jest również w opakowaniach do dzielenia się, dzięki którym konsumenci mogą częstować bliskich mini batonikami Wanted Pops Caramel lub Wanted Pops Coconut.
- Batony Wanted to jeden z pierwszych produktów ETi, który pojawił się w polskim portfolio firmy. Widzimy jego ogromny potencjał wśród konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość składników i świeżość jaką obiecuje marka, dzięki zaskakującym teksturom i nowym doznaniom smakowym. – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce. - Już po pierwszej kampanii promocyjnej widzieliśmy duże zainteresowanie konsumentów produktami Wanted, dlatego liczymy, że staną się one jednymi z „ulubieńców” polskich miłośników słodkich przekąsek – dodaje.
Kampania „Obudź w sobie buntownika” adresowana jest do młodych ludzi, którzy chcą żyć po swojemu, nie poddając się ustalonym zasadom. W ramach promocji 14 stycznia w telewizji rozpoczęła się emisja spotów reklamowych. Marka przygotowała też szereg aktywacji w mediach społecznościowych, w tym konkursy konsumenckie na Instagramie i Facebooku. Bohaterem komunikacji jest znany już z poprzedniej edycji kampanii goryl – tym razem ma on jednak także lokalną postać. Dzięki współpracy z Fundacją Panda, ETi objęła opieką mieszkańca warszawskiego zoo – goryla Wikinga, który będzie jednym z „ambasadorów” marki.
Działania promocyjne obejmą także wspólną akcję z Cinema City – spoty ETi Wanted emitowane będą we wszystkich kinach sieci, a w weekendy odbywać się będą akcje samplingu produktów.
Kampanię opracowała agencja Orchidea a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie kampanii www.etiwanted.pl
Źródło: ETi European Food Industries