logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Zdalnidopomocy z ING

  PR 03.04.2020, przeczytano 536 razy

ING Bank Śląski rusza z akcją #zdalnidopomocy. Bank inspiruje i zachęca do pomocy innym w ogarnięciu spraw w internecie, bez wychodzenia z domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdalnidopomocy-z-ing,386408,artykul.html

- Sytuacja, w której się znaleźliśmy jest dla wszystkich nowa. W krótkim czasie bardzo wpłynęła na zmiany naszych potrzeb i aktywności. Dlatego tak ważne są teraz pozytywne bodźce, wsparcie i rzetelna informacja. Pomagamy naszym klientom w załatwianiu spraw bez wychodzenia z domu ale też zachęcamy ich aby wspierali w tym swoich bliskich. Warto dbać o siebie nawzajem - wykorzystajmy to, że jesteśmy #zdalnidopomocy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski jest obecny z akcją #zdalnidopomocy w radiu. Bank zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak możemy im pomóc w zdalnym załatwieniu spraw finansowych czy zainstalowaniu aplikacji.

ING przypomina jak wiele spraw można załatwić z bankiem online, bez wychodzenia z domu oraz daje przydatne wskazówki jak to robić bezpiecznie w obecnym czasie.

Bank przygotował również prosty przewodnik po bankowaniu w aplikacji Moje ING mobile na telefon. To swego rodzaju podręcznik dla początkujących, który krok po kroku pokazuje jak zainstalować aplikację i skorzystać z jej podstawowych funkcji. Materiał dostępny jest w pdf, na stronie banku.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: #zdalnidopomocy
  • Start: 1.04.2020 r.
  • Narzędzia: radio (RMF, ZET, Eska) i www
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764