logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na Youtube

  PR 29.06.2020, przeczytano 634 razy
ilustracja

Spot ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy był najpopularniejszą reklamą na YouTube, według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za kwiecień. Film, w którym bank razem z młodymi zdalnymi zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości, został wyświetlony ponad 6 mln razy i wywołał duże zaangażowanie!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdalnidopomocy-z-ing-najpopularniejsi-na-youtube,387590,artykul.html

W akcji #zdalnidopomocy ING zachęcał do wspierania mniej zdalnych. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Dzięki zaangażowaniu internetowych (reZi, Naruciak, Poszukiwacz, Aleksandra Żuraw, Katarzyna Gandor, Sylwia Lipka, Adrianna Skon), ci mniej zdalni mogą teraz radzić sobie lepiej w świecie online.

Akcja ING #zdalnidopomocy odbiła się szerokim echem wśród internautów, co zostało zauważone przez YouTube Ads Leaderboard*. Na YouTube spot obejrzało ponad 6 mln osób, przy 4065 łapkach w górę, co daje 96,1% pozytywnych reakcji.

Kanał ING Banku Śląskiego na YouTube jest największym ze wszystkich kanałów bankowych w Polsce. Subskrybuje go ponad 200 000 użytkowników. Według danych NapoleonCat, ING jest również najbardziej angażującym bankiem na YouTube – w kwietniu i maju, w czasie akcji #zdalnidopomocy, ilość interakcji na You Tube wyniosła ponad 20 600.

ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

  • Facebook – ponad 250 tys. obserwujących,
  • YouTube – ponad 200 tys. subskrybujących,
  • Twitter – ponad 20 tys. obserwujących,
  • LinkedIn – ponad 21 tys. obserwujących,
  • Instagram – ponad 11 tys. obserwujących.

Aktywność banku w mediach społecznościowych jest doceniona przez internautów i ekspertów. ING Bank Śląski już po raz czwarty został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Zestawienia YouTube Ads Leaderboard opierają się na danych dotyczących zaangażowania użytkowników takich, jak: liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Dotyczą wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764