logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na Youtube

  PR 29.06.2020, przeczytano 203 razy
ilustracja

Spot ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy był najpopularniejszą reklamą na YouTube, według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za kwiecień. Film, w którym bank razem z młodymi zdalnymi zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości, został wyświetlony ponad 6 mln razy i wywołał duże zaangażowanie!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdalnidopomocy-z-ing-najpopularniejsi-na-youtube,387590,artykul.html

W akcji #zdalnidopomocy ING zachęcał do wspierania mniej zdalnych. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Dzięki zaangażowaniu internetowych (reZi, Naruciak, Poszukiwacz, Aleksandra Żuraw, Katarzyna Gandor, Sylwia Lipka, Adrianna Skon), ci mniej zdalni mogą teraz radzić sobie lepiej w świecie online.

Akcja ING #zdalnidopomocy odbiła się szerokim echem wśród internautów, co zostało zauważone przez YouTube Ads Leaderboard*. Na YouTube spot obejrzało ponad 6 mln osób, przy 4065 łapkach w górę, co daje 96,1% pozytywnych reakcji.

Kanał ING Banku Śląskiego na YouTube jest największym ze wszystkich kanałów bankowych w Polsce. Subskrybuje go ponad 200 000 użytkowników. Według danych NapoleonCat, ING jest również najbardziej angażującym bankiem na YouTube – w kwietniu i maju, w czasie akcji #zdalnidopomocy, ilość interakcji na You Tube wyniosła ponad 20 600.

ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

  • Facebook – ponad 250 tys. obserwujących,
  • YouTube – ponad 200 tys. subskrybujących,
  • Twitter – ponad 20 tys. obserwujących,
  • LinkedIn – ponad 21 tys. obserwujących,
  • Instagram – ponad 11 tys. obserwujących.

Aktywność banku w mediach społecznościowych jest doceniona przez internautów i ekspertów. ING Bank Śląski już po raz czwarty został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Zestawienia YouTube Ads Leaderboard opierają się na danych dotyczących zaangażowania użytkowników takich, jak: liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Dotyczą wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Media społecznościowe: I’m Keen
Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  
Rekordowe zainteresowanie Radiem Nowy Świat w Open FM
Poranny program Wojciecha Manna w Radiu Nowy Świat na platformie Open FM i w usłudze WP Pilot trafił łącznie do prawie 100 tysięcy słuchaczy. Według wstępnych szacunków to najlepszy wynik pojedynczej stacji w historii Open FM. W szczytowym momencie ponad 40% wszystkich korzystających w piątkowy poranek z tej usługi miało włączone Radio Nowy Świat.
12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów,...
Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip
Decyzja Apple dotycząca zmian w obszarze bezpieczeństwa użytkowników w najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 14 wywołała zaniepokojenie ekspertów europejskiej branży internetowej. Szesnaście organizacji marketingowych, w tym IAB Europe i IAB Tech Lab, zdecydowało się wystosować list do Tima Cooka - CEO Apple, w którym apelują o przestrzeganie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764