logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdalnie sterowana kamera PTZ 4K 60p od Panasonic

  PR 23.07.2018, przeczytano 1141 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował podczas ostatnich targów InfoComm zdalnie sterowaną kamerę AW-UE150. To pierwszy model PTZ umożliwiający rejestrowanie obrazu w jakości 4K 60p. Sprawdzi się podczas transmisji wideo z wykładów, konferencji czy koncertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdalnie-sterowana-kamera-ptz-4k-60p-od-panasonic,37337,artykul.html

Kamera obsługuje tryb HDR oraz liczne interfejsy 4K. Oferuje funkcję jednoczesnego przesyłania sygnałów wyjściowych 4K oraz HD, zapewniając przy tym najszerszy w swojej klasie kąt widzenia (75,1 stopni w poziomie).

Model przeznaczony jest do transmisji na żywo i produkcji wideo z wydarzeń korporacyjnych lub eventów rozrywkowych. AW-UE150 została wyposażona w matrycę MOS typu 1/2,3 i 20-krotny zoom optyczny, a także w funkcję iA Zoom dającą możliwość jeszcze większego zbliżenia (22x w 4K i 30x w HD). Obraz 4K można uzyskiwać poprzez różne interfejsy, w tym 12G-SDI, HDMI, światłowód i IP.

- AW-UE150, oferując obsługę licznych interfejsów i formatów, wyznacza ścieżkę rozwoju technologii 4K i zapewnia nową jakość pracy nad produkcjami i transmisjami wideo - mówi Sivashankar Kuppusamy, Marketing Manager EMEA w Panasonic. - Urządzenie pojawi się na rynku wraz z wiodącą kamerą Panasonic PTZ, modelem AW-HE130. Dzięki temu użytkownicy będą mieli do wyboru dwie kamery PTZ klasy Premium z różnym zestawem funkcji i do różnych zastosowań – dodaje Sivashankar Kuppusamy.

Panasonic zaprezentował także nowy zdalny sterownik AW-RP150, kompatybilny z UE150 oraz innymi profesjonalnymi kamerami PTZ. RP150 został znacząco ulepszony w porównaniu do wcześniejszych modeli. Wyposażono go m.in. w joystick umożliwiający obsługę jedną ręką oraz duży ekran dotykowy LCD ułatwiający monitorowanie oraz dostosowywanie ustawień menu.

Zarówno kamera AW-UE150, jak i sterownik AW-RP150 pojawią się na rynku zimą br.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764