logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdjęcia jak z foto-labu - kompaktowa drukarka fotograficzna Canon SELPHY CP800

   23.08.2010, przeczytano 1394 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon zaprezentowała nową kompaktową drukarkę fotograficzną Selphy CP800, przeznaczoną dla osób szukających szybkiego i wygodnego rozwiązania do druku wysokiej jakości odbitek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdjecia-jak-z-foto-labu---kompaktowa-drukarka-fotograficzna-canon-selphy-cp800,11143,artykul.html

Canon Selphy CP800 cechować mają: prosty interfejs, duże przyciski oraz nachylany kolorowy ekran LCD o przekątnej 6,2 cm (2,5 cala). Wybór zdjęć do druku ma być szybki i prosty, a deklarowana przez producenta jakość wydruków ma być typowa dla punktu usług fotograficznych. Druk jednej fotografii o szerokim zakresie tonalnym trwać ma ok. 47 sekund.

Zdjęcia drukować można także bezpośrednio ze zgodnych kart pamięci, z każdego urządzenia kompatybilnego ze standardem PictBridge, z pamięci USB 3.0 lub z telefonów komórkowych, bez potrzeby użycia komputera.

Funkcja Auto Image Optimize analizuje twarze, podnosi kontrast i jasność obrazu przed dokonaniem odpowiedniej korekcji. Technologia Smooth Skin usuwa niedoskonałości skóry, natomiast opcja ręcznego dostosowywania jasności obrazu dba o ostateczny efekt wydruków.

Jak twierdzi producent, zastosowanie technologii termosublimacji w drukarce Selphy CP800 pozwala na uzyskanie łagodnych przejść tonalnych, błyszczącej powierzchni oraz jakości typowej dla tradycyjnego punktu usług fotograficznych. Powłoka zewnętrzna wydruków zapewniać ma ochronę przed zabrudzeniami. Canon deklaruje, że trwałość fotografii to nawet 100 lat, pod warunkiem używania oryginalnych materiałów i przechowywania w albumie.

Drukarka jest kompaktowa, a dzięki opcjonalnym akumulatorom można drukować w dowolnym miejscu. Do gniazda zabezpieczeń na obudowie drukarki można przymocować linkę ochronną, np. Kensington Lock.

Źródło: Canon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764