logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdjęcia na piątkę za piątkę – Black Weekend na Chroma Stock

  PR 29.11.2019, przeczytano 1490 razy
ilustracjastrzałka

Serwis Chroma Stock na najbliższy Black Friday i cały weekend przygotował promocje na zakup fotografii. Pojedyncze zdjęcie stockowe będzie można kupić za 5 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdjecia-na-piatke-za-piatke-%E2%80%93-black-weekend-na-chroma-stock,384903,artykul.html

Każdy projektant, grafik czy designer potrzebuje do swoich projektów zdjęć i grafik, które uatrakcyjnią przygotowywane materiały. Pomagają w tym serwisy ze zdjęciami royalty-free, które za niewielką kwotę oferują wsparcie w tym zakresie.

Chroma Stock udostępnia ze swoich zasobów miliony zdjęć dostępnych w rozdzielczości do dużych druków. Dostarcza także grafiki wektorowe i fonty.  Wszystkie zasoby zostały skategoryzowane tak, by ich wyszukiwanie było jak najprostsze.

Serwis w tym tygodniu zaprasza na Black Weekend: od piątku 29.11 do niedzieli 1.12 na stronie www.stock.chroma.pl będzie można pobrać zdjęcia w promocyjnej cenie 5 zł. Nie będzie potrzebny żaden kod promocyjny.

Chroma Stock to serwis sprzedający zdjęcia stockowe royalty-free i grafiki wektorowe, należący do drukarni internetowej Chroma.pl. Intuicyjny interfejs z szybką wyszukiwarką umożliwiają błyskawiczne odnalezienie zdjęć lub grafik, które wzbogacą każdy projekt graficzny. 

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764