logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdjęcie w Porządku: Konkurs wspierający kampanię „Kredytu w Porządku”

  PR 07.06.2019, przeczytano 1209 razy
ilustracjastrzałka

W konkursie EnveloBanku i Banku Pocztowego pt. „Zdjęcie w Porządku”, który właśnie wystartował, można wziąć udział do 12 lipca 2019 r. By walczyć o cenne nagrody wystarczy odwiedzić jedną z placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej i…zrobić sobie zdjęcie z Adamem Małyszem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdjecie-w-porzadku%3A-konkurs-wspierajacy-kampanie-_kredytu-w-porzadku_,382814,artykul.html

3 czerwca br. w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej pojawiły się standy z Adamem Małyszem, z którym Klienci chcący wziąć udział w Konkursie i zdobyć ciekawe nagrody, będą mogli zrobić sobie zdjęcie. Lista 800 lokalizacji, w których będzie to możliwe znajduje się na stronie www.zdjeciewporzadku.pl.

- Konkurs łączy ze sobą dwa światy  - świat rzeczywisty ze światem internetu, a dodatkowo wspierany będzie kampanią geolokalizacyjną, polegającą na tym, że przekaz reklamowy na urządzenia mobilne będzie docierał do potencjalnych Klientów wówczas, gdy znajdą się oni w odpowiedniej odległości od placówki Banku, czy Poczty – mówi  Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

Spośród zdjęć nadesłanych w Konkursie wybrane zostanę te najlepsze, a ich autorzy otrzymają nagrody, którymi są: Smartfon Huawei P30 pro z poczwórnym aparatem Leica, trzy aparaty INSTAX SQUARE SQ6 z trybem do robienia selfie oraz dziesięć kart podarunkowych Decathlon o wartości 200 zł.

Kampania reklamowa „Kredytu w Porządku” Banku Pocztowego i EnveloBanku wspiera promocyjną ofertę kredytową obu marek. Trwającej do 30 kwietnia br. kampanii telewizyjnej oraz zaplanowanej do 30 czerwca br. kampanii internetowej towarzyszą silne działania BTL w postaci ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do Klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu, jak również dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Źródło: Banku Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764