logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – Nav agency z Mint Media dla Danone

  PR 17.09.2019, przeczytano 1112 razy
ilustracjastrzałka

Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdrowo-zamieszaj-z-alpro-i-philips-%E2%80%93-nav-agency-z-mint-media-dla-danone,383995,artykul.html

Koncepcja opiera się na innowacyjnym cross-partnerstwie, polegającym na połączeniu pod jednym parasolem aktywacyjnym dwóch różnych kategorii produktowych. Pozwala ono na zbudowanie niestandardowej widoczności w punkcie sprzedaży oraz w digitalu, jak również przyciągnięcie uwagi shopperów.

Z perspektywy uczestników – mechanika aktywacji odznacza się niską barierą wejścia: każdy kto zakupi dowolne produkty marki Alpro za min. 20 zł i zarejestruje paragon na stronie www.zdrowozamieszaj.pl otrzyma voucher w wysokości -10% na wybrane produkty z oferty sklepu on-line Philips.

- Koncepcja połączenia w jednej aktywacji dwóch marek, które naturalnie się uzupełniają, stanowi dla nas idealny sposób na zaangażowanie konsumentów i edukację w zakresie różnorodnych sposobów konsumpcji napojów Alpro. – mówi Magda Książek Kierownik ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży - NAV agency pokazało przy tym, że doskonale rozumie zarówno markę, jak i specyfikę rynku, oraz że potrafi przełożyć nasze oczekiwania na innowacyjny koncept aktywacyjny.

Za koncepcję kreatywną, dobór partnera oraz kompleksową obsługę aktywacji odpowiada NAV agency, a za zaprogramowanie i zarządzanie stroną aktywacyjną agencja interaktywna Mint Media.

Promocja „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips” potrwa do 17 listopada.

Źródło: NAV agency, Mint Media

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764