logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – Nav agency z Mint Media dla Danone

  PR 17.09.2019, przeczytano 946 razy
ilustracjastrzałka

Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdrowo-zamieszaj-z-alpro-i-philips-%E2%80%93-nav-agency-z-mint-media-dla-danone,383995,artykul.html

Koncepcja opiera się na innowacyjnym cross-partnerstwie, polegającym na połączeniu pod jednym parasolem aktywacyjnym dwóch różnych kategorii produktowych. Pozwala ono na zbudowanie niestandardowej widoczności w punkcie sprzedaży oraz w digitalu, jak również przyciągnięcie uwagi shopperów.

Z perspektywy uczestników – mechanika aktywacji odznacza się niską barierą wejścia: każdy kto zakupi dowolne produkty marki Alpro za min. 20 zł i zarejestruje paragon na stronie www.zdrowozamieszaj.pl otrzyma voucher w wysokości -10% na wybrane produkty z oferty sklepu on-line Philips.

- Koncepcja połączenia w jednej aktywacji dwóch marek, które naturalnie się uzupełniają, stanowi dla nas idealny sposób na zaangażowanie konsumentów i edukację w zakresie różnorodnych sposobów konsumpcji napojów Alpro. – mówi Magda Książek Kierownik ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży - NAV agency pokazało przy tym, że doskonale rozumie zarówno markę, jak i specyfikę rynku, oraz że potrafi przełożyć nasze oczekiwania na innowacyjny koncept aktywacyjny.

Za koncepcję kreatywną, dobór partnera oraz kompleksową obsługę aktywacji odpowiada NAV agency, a za zaprogramowanie i zarządzanie stroną aktywacyjną agencja interaktywna Mint Media.

Promocja „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips” potrwa do 17 listopada.

Źródło: NAV agency, Mint Media

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764