logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – Nav agency z Mint Media dla Danone

  PR 17.09.2019, przeczytano 1103 razy
ilustracjastrzałka

Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdrowo-zamieszaj-z-alpro-i-philips-%E2%80%93-nav-agency-z-mint-media-dla-danone,383995,artykul.html

Koncepcja opiera się na innowacyjnym cross-partnerstwie, polegającym na połączeniu pod jednym parasolem aktywacyjnym dwóch różnych kategorii produktowych. Pozwala ono na zbudowanie niestandardowej widoczności w punkcie sprzedaży oraz w digitalu, jak również przyciągnięcie uwagi shopperów.

Z perspektywy uczestników – mechanika aktywacji odznacza się niską barierą wejścia: każdy kto zakupi dowolne produkty marki Alpro za min. 20 zł i zarejestruje paragon na stronie www.zdrowozamieszaj.pl otrzyma voucher w wysokości -10% na wybrane produkty z oferty sklepu on-line Philips.

- Koncepcja połączenia w jednej aktywacji dwóch marek, które naturalnie się uzupełniają, stanowi dla nas idealny sposób na zaangażowanie konsumentów i edukację w zakresie różnorodnych sposobów konsumpcji napojów Alpro. – mówi Magda Książek Kierownik ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży - NAV agency pokazało przy tym, że doskonale rozumie zarówno markę, jak i specyfikę rynku, oraz że potrafi przełożyć nasze oczekiwania na innowacyjny koncept aktywacyjny.

Za koncepcję kreatywną, dobór partnera oraz kompleksową obsługę aktywacji odpowiada NAV agency, a za zaprogramowanie i zarządzanie stroną aktywacyjną agencja interaktywna Mint Media.

Promocja „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips” potrwa do 17 listopada.

Źródło: NAV agency, Mint Media

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764