logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zebra Technologies: wytyczne dezynfekcji urządzeń klasy korporacyjnej

  PR 31.03.2020, przeczytano 473 razy

Firma Zebra Technologies Corporation, innowator oferujący rozwiązania dla pracowników mobilnych i posiadający partnerów umożliwiających przedsiębiorstwom uzyskanie przewagi nad konkurencją, opracowała wytyczne dotyczące dezynfekcji urządzeń klasy korporacyjnej. Wytyczne dotyczą komputerów mobilnych, skanerów i drukarek – mają one pomóc pracownikom korzystającym z nich w szpitalach, magazynach, sklepach oraz innych miejscach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zebra-technologies%3A-wytyczne-dezynfekcji-urzadzen-klasy-korporacyjnej,386342,artykul.html

Biorąc pod uwagę szybko zmieniającą się sytuację związaną z koronawirusem COVID-19, ważne stało się mycie rąk, i czyszczenie urządzeń, które będą używane przez wielu pracowników zmianowych. Zostało to uwzględnione już na etapie projektowania produktów Zebra oraz poprzez przekazanie klientom i partnerom jasnych wskazówek, jak najefektywniej czyścić i dezynfekować produkty w trakcie ich użytkowania.

Ważne jest stosowanie się do wskazówek firmy Zebra dotyczących sposobu czyszczenia urządzeń oraz używanych do tego środków – innych dla każdego urządzenia. Nie jest możliwe stosowanie jednego rozwiązania dla wszystkich urządzeń. Szczegółowe instrukcje firmy informują o tym, jak dokładnie zdezynfekować obudowę, przyciski i ekrany poszczególnych urządzeń oraz które środki czyszczące są bezpieczne w użyciu. Szczegółowe wytyczne dotyczące dezynfekcji wyrobów medycznych są dostępne dla skanerów, drukarek i komputerów mobilnych. W przypadku produktów niemedycznych, informacje te można znaleźć w Instrukcji obsługi.

Źródło: Zebra Technologies Corporation

www.zebra.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764