logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej

  PR 21.10.2021, przeczytano 1222 razy
ilustracjastrzałka

Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zegar-w-centrum-warszawy-odlicza-do-katastrofy-klimatycznej,393481,artykul.html

Na ekranach zainstalowanych ścisłym centrum Warszawy pojawił się zegar, który transmituje odliczanie do punktu krytycznego. Akcja stanowi odpowiedź na międzynarodową inicjatywę #ClimateClock – tworzoną przez aktywistów z całego globu. Pierwszy tego typu zegar uruchomiono w Nowym Jorku, podobne działają m.in. w Glasgow czy Seulu. Zegar wyświetlany na ekranie zainstalowanym przy hotelu Marriott, w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Centralnego, odlicza dokładną liczbę lat, dni i godzin – w czasie rzeczywistym.

Skutki globalnego ocieplenia odczuwamy już dziś – mierząc się ze skutkami suszy, gwałtownych opadów czy powodzi. Aby podkreślić zależność między występowaniem takich zjawisk a działaniami na rzecz środowiska, zegar odmierzający czas do punktu krytycznego, został zestawiony z informacjami o największych katastrofach naturalnych ostatnich lat. Przywoływane są przykłady niszczycielskich powodzi, pożarów czy huraganów, które trapiły zarówno Europę, jak i pozostałe części globu.

ilustracjastrzałka

Zmiany klimatyczne nie są tylko odległym i abstrakcyjnym zagrożeniem, ale realnym wyzwaniem, z którym musimy mierzyć się już dziś. Akcja edukacyjna, przeprowadzana przez Screen Network i redakcję NaTemat.pl, ma podnosić świadomość społeczeństwa o tym, jak niewiele czasu pozostało na podjęcie działań, które są konieczne, aby ocalić Ziemię i świat, jaki znamy. W akcji wykorzystywane są dwa wielkoformatowe ekrany, które codziennie mija ponad 150 tysięcy osób. Emitowane komunikaty przypominają, jak niewiele czasu zostało, by nie doszło do nieodwracalnych zmian w środowisku.

ilustracjastrzałka

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów digital OOH z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozpowszechniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network to sieć licząca ponad 20 tysięcy nośników, które docierają aż do ponad 6 milionów Polaków dziennie.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764