logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej

  PR 21.10.2021, przeczytano 1212 razy
ilustracjastrzałka

Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zegar-w-centrum-warszawy-odlicza-do-katastrofy-klimatycznej,393481,artykul.html

Na ekranach zainstalowanych ścisłym centrum Warszawy pojawił się zegar, który transmituje odliczanie do punktu krytycznego. Akcja stanowi odpowiedź na międzynarodową inicjatywę #ClimateClock – tworzoną przez aktywistów z całego globu. Pierwszy tego typu zegar uruchomiono w Nowym Jorku, podobne działają m.in. w Glasgow czy Seulu. Zegar wyświetlany na ekranie zainstalowanym przy hotelu Marriott, w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca Centralnego, odlicza dokładną liczbę lat, dni i godzin – w czasie rzeczywistym.

Skutki globalnego ocieplenia odczuwamy już dziś – mierząc się ze skutkami suszy, gwałtownych opadów czy powodzi. Aby podkreślić zależność między występowaniem takich zjawisk a działaniami na rzecz środowiska, zegar odmierzający czas do punktu krytycznego, został zestawiony z informacjami o największych katastrofach naturalnych ostatnich lat. Przywoływane są przykłady niszczycielskich powodzi, pożarów czy huraganów, które trapiły zarówno Europę, jak i pozostałe części globu.

ilustracjastrzałka

Zmiany klimatyczne nie są tylko odległym i abstrakcyjnym zagrożeniem, ale realnym wyzwaniem, z którym musimy mierzyć się już dziś. Akcja edukacyjna, przeprowadzana przez Screen Network i redakcję NaTemat.pl, ma podnosić świadomość społeczeństwa o tym, jak niewiele czasu pozostało na podjęcie działań, które są konieczne, aby ocalić Ziemię i świat, jaki znamy. W akcji wykorzystywane są dwa wielkoformatowe ekrany, które codziennie mija ponad 150 tysięcy osób. Emitowane komunikaty przypominają, jak niewiele czasu zostało, by nie doszło do nieodwracalnych zmian w środowisku.

ilustracjastrzałka

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów digital OOH z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozpowszechniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network to sieć licząca ponad 20 tysięcy nośników, które docierają aż do ponad 6 milionów Polaków dziennie.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764