logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żeglarka Agnieszka Skrzypulec w sportowej drużynie Energi

  PR 27.05.2022, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

Do grona ambasadorów Energi dołączyła Agnieszka Skrzypulec – reprezentantka Polski w żeglarstwie w klasie 470, olimpijka z Londynu (2012) i Rio (2016), wicemistrzyni olimpijska z Tokio (2020) i mistrzyni świata (2017).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zeglarka-agnieszka-skrzypulec-w-sportowej-druzynie-energi,396039,artykul.html

Agnieszka Skrzypulec pomimo młodego wieku jest bardzo utytułowaną zawodniczką. Na swoim koncie ma już 11 zdobytych tytułów Mistrza Polski w żeglarstwie oraz miejsca na podium w wielu Pucharach Europy i Świata. Dużo emocji kibicom przyniósł start zawodniczki podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020 r., gdzie polska załoga kobiet w klasie 470 wywalczyła srebrny medal.

Oprócz olimpijskiego srebra, do największych sukcesów zawodniczki klubu SEJK Pogoń Szczecin należą złoty medal mistrzostw Świata w Salonikach w 2017 r. i brązowy medal mistrzostw Europy wywalczony w tym samym roku.

–  Umowa z Energą to dla mnie przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa i spokoju. Dzięki niej mogę się teraz w 100 proc. skupić na rozwoju kariery sportowej, zamiast na szukaniu pracy – mówi Agnieszka Skrzypulec.

Obecnie żeglarka przygotowuje się do startu w igrzyskach olimpijskich, które odbędą się za dwa lata w Paryżu. Wraz ze swoją załogantką wystartują na innej łódce – 49erFX, o 20 cm dłuższej niż ta, na której pływały dotychczas. Jak przyznaje Agnieszka, to dla niej niemałe wyzwanie, gdyż letnie igrzyska olimpijskie w Tokio w 2020 r. były ostatnie dla klasy 470.

Żeglarstwo pasją rodzinną

Agnieszka trenuje żeglarstwo odkąd skończyła 8 lat. Do szkółki zapisali ją rodzice, którzy żeglują turystycznie.  Wcześniej próbowała różnych innych dyscyplin sportu, uczęszczała m.in. na zajęcia z karate i tańca. Kiedy jednak po raz pierwszy sama chwyciła za ster wiedziała, że jest to coś, co chce robić w życiu.

W jej sportowej karierze dużą rolę odegrał pierwszy trener, który dostrzegł w niej potencjał i talent. Motywował małą Agnieszkę do pracy nagrodami. Żeglarka wspomina, że kiedy chciała się wycofać ze swoich  pierwszych regat – otrzymała….. puchar dla najmłodszego zawodnika. To było dla niej tak ogromne wyróżnienie, że wspomina to z nostalgią do dzisiaj, a puchar nadal stoi na honorowym miejscu w jej domu. Podobnym sentymentem darzy pierwszy medal, który udało jej się zdobyć w żeglarstwie. Chodziła z nim wszędzie – do szkoły i na podwórko. Medal ten zwiedził z nią kawał świata, i przez to nieco zużyty, wciąż wisi obok innych trofeów w domu Agnieszki – m.in. medalu olimpijskiego, który  zdobyła w 2020 w Tokio.

Ambasadorzy Energi

Energa wspiera od lat polski sport i pomaga młodym sportowcom w budowaniu swojej kariery zawodowej. Wśród sportowych ambasadorów Energi są:

  • Paulina Guba - pchnięcie kulą
  • Karolina Wejman - skok o tyczce
  • Michał Krasodomski - żeglarstwo
  • Marcin Świerc - biegi długodystansowe
  • Magdalena Głodek - zapasy
  • Zofia Chrzan - pływanie
  • Przemysław Rojek - kajakarstwo
  • Tymoteusz Jóźwiak - pływanie
  • Agnieszka Skrzypulec - żeglarstwo.

Źródło: Energa

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764