logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zelmer - nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One

  PR 12.06.2015, przeczytano 1228 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w internecie oraz prasie. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zelmer---nowa-kampania-promocyjna-wyciskarek-do-sokow-juice-maker-one,25136,artykul.html

Celem kampanii jest edukacja konsumenta o tej kategorii oraz poinformowanie o korzyściach płynących z korzystania z produktu, który pozwala z warzyw i owoców pozyskać więcej wartości odżywczych niż tradycyjne wyciskanie. Jest kierowana do osób aktywnych, dbających o zdrowie i dietę. Akcja trwa do 15 lipca. Główne jej narzędzia to konkurs „Pokaż jak wyciskasz 100% z życia”, landing page www.swiezainicjatywazelmer.pl, POS, kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media oraz kampania w prasie.

Wyciskamy z życia 100%

Dedykowany landing page www.swiezainicjatywazelmer.pl stanowi centrum kampanii i konkursu „Pokaż, jak wyciskasz 100% z życia”. Uczestnicy konkursu będą mieli za zadanie pokazać za pomocą zdjęcia, w jaki sposób wyciskają z życia to, co najlepsze. Konkurs będzie podzielony na 5 tygodniowych etapów, a po zakończeniu każdego z nich zostaną wyłonieni zwycięzcy edycji. Do wygrania wyciskarka Juice Maker One oraz karnety OPEN do Pure Jatomi Fitness.

Na portalu znajduje się również interaktywna prezentacja produktu i jego benefitów. Dodatkowym walorem edukacyjnym strony jest internetowa ankieta konsumencka, prezentująca najważniejsze cechy urządzenia dopasowane do potrzeb użytkownika.

Kampania w mediach będzie prowadzona zasięgowo na portalach horyzontalnych (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl) oraz precyzyjnie z zachowaniem komunikatu kontekstowego (Vitalia, Edziecko). Dodatkowym wsparciem będzie obecność produktu w reklamach serwisów Facebook, YouTube i GDN.

Planowana jest również intensywna kampania prasowa w najpopularniejszych tytułach kobiecych, m.in. Twoje Dziecko, Mamo to ja, Claudia, Olivia, Dziecko, Viva, Wysokie Obcasy Extra, Moje Gotowanie czy Women’s Health.

W ramach współpracy z Pure Jatomi Fitness w sieci klubów pojawią się materiały POS z kontekstowym komunikatem.

Agencja INSIGNIA odpowiada za przygotowanie Key Visuali kampanii, reklam do prasy, opracowanie mechaniki konkursu „Pokaż, jak wyciskasz 100% z życia”, jego obsługę, uruchomienie landing page oraz zakup mediów w internecie.

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764