logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową

  PR 25.11.2020, przeczytano 1369 razy
ilustracja

Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności od klientów spływają do nich natychmiast po zapłacie – to rzadko spotykane rozwiązanie zdecydowanie ułatwia zadbać o płynność finansową. Oferta ZEN jest dostępna za pośrednictwem aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego online, w przejrzystym modelu abonamentowym, z bezpłatnym miesięcznym okresem próbnym. Firma wprowadza swoją ofertę jednocześnie w 32 krajach Europy1, zapewniając na początek obsługę w dwóch językach: polskim i angielskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zen---fintechowe-narzedzie-finansowe-startuje-z-kampania-reklamowa,389321,artykul.html

Kampania na start

Filozofia ZEN nawiązuje do kultury Dalekiego Wschodu, której istotnymi cechami są harmonia oraz spokój ducha. Ten dalekowschodni minimalizm jest widoczny również w identyfikacji wizualnej marki, w tym w nawiązującym do symbolu ensō logotypie oraz w czarno-białej kolorystyce, która obowiązuje również w aplikacji dla klientów. Założeniem tej prostoty jest pomoc klientom we wprowadzeniu porządku w zarządzaniu ich pieniędzmi i transakcjami zakupowymi.

Za wizualną stronę ZEN odpowiada zespół fintechu przy wsparciu agencji kreatywnej Isobar, która przygotowała również działania mediowe. Kampania reklamowa oparta na koncepcji chaosu, z którego wyłania się uporządkowany i czysty w formie ZEN, rozpoczyna się wraz z premierą nowej aplikacji. Swoim zasięgiem obejmie ona głównie działania w internecie, który jest naturalnym środowiskiem potencjalnych użytkowników nowej marki.

Działania promocyjne w sieci dopełnione zostaną kampanią wśród influencerów, przygotowaną i koordynowaną przez Fantasyexpo. Agencja zaangażowała znanych twórców treści on-line na kilkunastu rynkach europejskich. Każdy z nich miał szansę przetestować aplikację ZEN i wyrazić swoją opinię w mediach społecznościowych.

ZEN dzięki prostocie i cyfrowym technologiom

- ZEN to akronim ‘zero effort non-bank’, a jednocześnie nawiązanie do stanu, w którym nasz klient może mieć poczucie spokoju, bezpieczeństwa i kontroli nad swoimi pieniędzmi oraz transakcjami zakupowymi. Stworzyliśmy pakiet rozwiązań, który obejmuje niedostępne nigdzie indziej korzyści oraz kompleksową ochronę, a to wszystko z zapewnieniem niskich kosztów i doskonałego doświadczenia użytkownika. Wierzę, że z taką propozycją możemy śmiało konkurować, nie tylko w Polsce, ale też na rynkach europejskich – mówi Dawid Rożek, założyciel ZEN.

Partnerem strategicznym ZEN jest Mastercard. Firma współpracuje z fintechem nie tylko w obszarze płatności, ale także zapewnia kompleksowe wsparcie, obejmujące technologiczny i biznesowy know-how, wsparcie ekspertów w zakresie rozwoju produktu i marketingu, jak również dostęp do partnerów Mastercard w Polsce i za granicą.

- Nasza współpraca z ZEN jest świetnym przykładem holistycznego podejścia Mastercard do fintechów. Jesteśmy z ZEN od samego początku, pomagając rozwijać produkt oraz opracować strategię wejścia na rynek. Ze swojej strony oferujemy technologię, know-how, doświadczenie i globalną skalę działania, zaś ZEN kreatywność i zwinność charakterystyczną dla fintechów. Cieszymy się, że jesteśmy dla ZEN partnerem pierwszego wyboru, ponieważ wierzymy, że kompleksowa współpraca między dużymi firmami a start-upami ma wielki potencjał tworzenia innowacji w obszarze cyfrowych płatności, zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Źródło: ZEN

www.zen.com

Dodatkowe informacje:

1 Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Gibraltar, Grecja, Węgry, Islandia, Irlandia, Włochy, Łotwa, Lichtenstein, Luksemburg, Malta, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania, Litwa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764