logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zenith: Paweł Adamczyk dołącza do zespołu

  PR 12.02.2021, przeczytano 612 razy
ilustracja

Paweł Adamczyk obejmuje stanowisko Communications & Business Director w Zenith Polska. Zarządzać będzie zespołami odpowiedzialnymi za startegię, planowanie i zakup mediów na rzecz Klientów: Wedel, Sephora oraz Disney.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zenith%3A-pawel-adamczyk-dolacza-do-zespolu,390200,artykul.html

Paweł Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom, gdzie przez niemal 9 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz klientów Procter&Gamble w kategoriach Oral Care, Feminine Care, Home Care, Baby Care, Hair Care na 10 rynkach Europy Środkowej. W jego portfolio znajdują się m.in. kampanie dla: Pampers, Oral B, Always, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Naturella, Tampax, Max Factor, Braun a także perfumerii Douglas.

Adamczyk specjalizuje się we współpracy z klientami scenatralizowanymi, wdrażaniu rozwiązań komunikacyjnych opartych o planowanie ekonometryczne, jak również w tworzeniu strategii komunikacji marek wykorzystujących dane.

Na swoim koncie posiada nagrody i wyróżnienia w konkursach tj.: Festival of Media Europe, Effie, Innovation Awards oraz Polish eSport Awards.

Źródło: Zenith

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764