Rusza kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot, realizowana na BeReal. Marki należące do PepsiCo są pierwszymi w Polsce, które podjęły komercyjną współpracę z tą platformą społecznościową, z założenia opierającą się na autentyczności i zaangażowaniu użytkowników.
Polscy użytkownicy BeReal zetkną się z przygotowanym z myślą o tej platformie, pełnoreklamowym formatem Pepsi i Flamin’ Hot od początku października. Za całość projektu – od pomysłu do realizacji – odpowiedzialny jest Zespół agencji mediowej Zenith Polska.
„PepsiCo to klient, który mocno stawia na innowacyjność, w tym także nowe kanały dotarcia do konsumentów. BeReal natomiast to wciąż niezagospodarowana reklamowo platforma social mediowa, zyskująca szczególne zainteresowanie wśród GenZ, która to grupa z kolei jest bardzo interesująca dla marek, takich jak Pepsi czy Flamin’ Hot. Mamy więc tutaj doskonałe dopasowanie, którego po prostu nie mogliśmy nie wykorzystać – komentuje Agata Szustak, Communications & Business Director w Zenith, odpowiedzialna za współpracę z PepsiCo.
Źródło: Zenith Polska