logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zenith wygrywa przetarg Foodcare

  PR 26.11.2021, przeczytano 273 razy

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, ponownie zajmie się obsługą mediową FoodCare, właściciela marek tj. Frugo, Black czy Gellwe. Decyzja została podjęta na podstawie przetargu. Zenith będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie oraz zakup mediów tradycyjnych kampanii marki Gellwe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zenith-wygrywa-przetarg-foodcare,393900,artykul.html

FoodCare, po rocznej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Zenith. Przetarg dotyczył realizacji kampanii telewizyjnej, ale do obowiązków agencji Zenith należeć będzie również planowanie i zakup pozostałych mediów offline. Start pierwszej wspólnej kampanii promującej markę Gellwe zaplanowany jest na grudzień.

Zenith współpracował z FoodCare w latach 2017-2020 i odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów w kanałach tj. telewizja, radio, internet, OOH i kino.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris i Filip Barański w ramach inicjatywy Pragmatycy
Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.
Scalence, firma świadcząca usługi doradcze i mentoringowe dla biznesu, wybrała agencję Triple PR do kompleksowej obsługi komunikacyjnej. Scalence pomaga właścicielom i managerom wypracować najlepsze możliwe rozwiązania dla ich biznesu. Oferuje innowacyjne wsparcie dla właścicieli i prezesów przedsiębiorstw w dostosowaniu wizji, strategii, wartości oraz kluczowych...
Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations
8 sierpnia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Związku Firm PR, na którym wybrano nowego członka zarządu ZFPR. Funkcję Skarbnika i Wiceprezesa objęła Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.
K2 Precise wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland
W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.
Nowa Twitter Sales Lead w Httpool Polska
Justyna Bednarek-Roszkowska obejmie stanowisko Twitter Sales Lead w Httpool Polska. Przechodzi na nie z analogicznego stanowiska, na którym obsługiwała platformę LinkedIn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764