logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

zepsute kubki.. wesołych swiąt od kontrahentów

Strona 3/3  1 2 3

| 27.12.2017 20:12

hellado, 2017-12-27 13:46
mza99, 2017-12-23 16:27
Zmywarki generalnie sa wrogiem wszelkich nadrukow.

Dokładnie.
Zamiast więc kopać się z koniem, należy przy sprzedaży zastrzec, że kubki nie są przystosowane do mycia automatycznego w zmywarkach.
Mam kilka takich kubków, myję je ręcznie i mimo upływu lat nadal wyglądają jak nowe.



Moje ORCA się trzymają, kupuję zawsze w Euroland. Sprawdzone u klienta, którego zmywarka przemysłowa ma cykl mycia 90 sekund.

brak ikonki
+ + + + +

pomorskie
wiadomości: 587
w Signs.pl od 26.02.2017
IP: 83.20.127.XXX

| 28.12.2017 12:12

A próbowaliście od nich standard albo premium? Jak porównanie?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 2423
w Signs.pl od 27.08.2002
IP: 87.101.34.XXX

| 28.12.2017 20:12

jerzyk, 2017-12-28 12:01
A próbowaliście od nich standard albo premium? Jak porównanie?


Nie. Mam porównanie do kubków z firmy na A. z Tomaszowa Mazowieckiego. Jak zamówiłem pierwszy raz ORCA z Eurolandu stwierdziłem, że żadnych innych nie chcę widzieć. Wolę odmówić zamówienia niż robić na innych kubkach (no bo w końcu zła opinia pójdzie w świat nie o kubkach, a o wykonawcy).

brak ikonki
+ + + + +

pomorskie
wiadomości: 587
w Signs.pl od 26.02.2017
IP: 83.20.127.XXX

| 31.12.2017 11:12

Ja tez nigdy nie miałem problemów z kubkami. Jedynie przy każdej partii inne temperatury i czasy wgrzewania ustawiałem. Szorowalem kubki najmocniejszym środkiem do czyszczenia toalet jaki miałem i nic nie chciało zejść. Kubek najtańszy eco ze szczecina. Kubki klasy A i eco nie sa do odroznienia. W jednej i drugiej klasie zdarzają sie pęcherzyki.

brak ikonki
+ +

warm-maz
wiadomości: 76
w Signs.pl od 18.06.2016
IP: 31.0.70.XXX

| 19.01.2018 15:01

I trzeba by jakieś zakończenie tej historii. Po krótkich rozmowach firma od kubków wszystko wzięła na klatę. Dogadaliśmy się co do zwrotu, rekompensaty i dalszej współpracy( po tym doświadczeniu nadal współpracować z firmą która miała wpadkę i potrafiła wyjść z niej z twarzą)Pozdrawiam panią Dagmarę. Mój wniosek z tego doświadczenia jest następujący..... jeśli sprzedawali mi kubki i płaciłem wszystko było OK..... jak się zrobił problem, to oni więcej ze swojej strony poświęcili mi czasu na jak najszybsze rozwiązanie problemu, bo to już wymieniona pani Dagmara częściej dzwoniła do mnie niż ja do niej, a nie jak TUTAJ często opisujecie , kasa wzięta niech się teraz klient martwi. Więc moim zdaniem sprawdzili się jako kontrahent, który nie tylko jest przed przelewem, ale także po wpadce.

-----------------

avatar użytkownika
+ + + +

krapkowice
wiadomości: 403
w Signs.pl od 30.09.2012
IP: 94.254.150.XXX

| 22.01.2018 09:01

Też dokładam plusika dla firmy i p. Dagmary. Akurat w tym czasie również miałem problemy i (mimo iż skala była w porównaniu z Tobą mikroskopijna) reakcja była szybka i sympatyczna

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 2423
w Signs.pl od 27.08.2002
IP: 87.101.34.XXX

| 23.01.2018 12:01

A ja pozdrawiam Panią Annę również z tej firmy.

avatar użytkownika
+ + + + + + +

wiadomości: 1314
w Signs.pl od 28.07.2014
IP: 94.254.139.XXX

| 26.01.2018 22:01

To ja pozdrowię Panią Agawę.

avatar użytkownika
+

Wlkp
wiadomości: 39
w Signs.pl od 01.11.2017
IP: 193.150.76.XXX
Strona 3/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764