logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół agencji Hypercrew powiększył się o 5 nowych osób

  PR 29.06.2018, przeczytano 680 razy

Strategiczno-kreatywna agencja hyperCREW pozyskuje nowych klientów i rozwija swój zespół. Do agencji dołączyło 5 nowych osób: Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-agencji-hypercrew-powiekszyl-sie-o-5-nowych-osob,37063,artykul.html

Magdalena Karłowicz w hyperCREW prowadzi działania na stanowisku Account Director dla Pepsico oraz BSH. Doświadczenie zdobywała współpracując z agencjami interaktywnymi: mohi.to, MindChili, Enzo oraz pracując na rynku szkoleń e-learningowych w Smart Education. Wg Karłowicz „tylko projekty, w które wkładamy serce mają znaczenie”. Najbardziej zapadła Jej w pamięć praca nad CMSem Deutsche Banku. Wolny czas najchętniej poświeca na podróże, kajaki i ogrodnictwo.

Ilona Cięszczyk objęła w hyperCREW stanowisko Account Managera i jest odpowiedzialna za obsługę GlaxoSmithKline. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Ilony obejmuje pracę na stanowisku Specjalisty ds. Public Relations w 71media i TOP ONLINE. Inspiracje do pracy czerpie z biografi sportowców. To oni pokazują największą wolę walki i szansę osiągania niemożliwego. Najbliższa Jej biografia to „Novak Djoković Zwycięzca”. Sama czynnie uprawia sport, zwłasza tenis ziemny oraz turystykę górską. W wycieczkach towarzyszy jej ukochany owczarek podhalański.

obrazek

Monika Dymon w hyperCREW pracuje na stanowisku Social Media Specialist. Obsługuje Klientów agencji jak Lipton, MAOAM, Lions Bank, Siemens. Doświadczenia zawodowe zdobywała na stanowiskach: Social Media Manager - Agencja InplusPR, Junior Content & Social Specialist – AdAgri. Była też wolontariuszką w Centrum Prasowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Motto, którym się kieruje: „More ideas than time”. Za sukces zawodowy poczytuje sobie przekroczenie bariery miliona polubień na stronie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kocha psy. Wolny czas spędza podóżując.

obrazek

Katarzyna Gajlewicz pracuje w agencji jako Junior Social Media Specialist, awans na to stanowisko został poprzedzony pomyślnie odbytym stażem w hyperCREW oraz wcześniejszą praktyką w ramach studiów. Katarzyna pracuje przy projektach prowadzonych przez agencję dla DaGrasso, Wrangler Europe, Siemens Home, Zelmer, Takto Finanse, Za Mało Zarabiam. Jej motto zawodowe: „Regularne posiłki mają zbawienny wpływ na jakość i wydajność projektu”. Idea ta jest spójna z jej pasją, którą są eksperymenty kulinarne.

obrazek

Aleksandra Zając dołączyła do zespołu projektowego na stanowisku Graphic Designer. Jest odpowiedzialna za projekty graficzne Klientów: GSK, BSH, Lipton, Noustique. Wcześniej doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w J. Walter Thompson, Lemon Sky dla takich Klientów jak: Shell, Bahlsen, HIT, Absolwent, Winiary, Lion, Tesco, Volkswagen Financial Services, Visa. Prywatnie wielka fanka Wiedźmina (zarówno lektury jak i gier), odpoczywa chodząc po górach, rysuje, fotografuje i współpracuje z zespołem rockowym.

obrazek

Źródło: hyperCREW

www.hypercrew.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764