logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół agencji Hypercrew powiększył się o 5 nowych osób

  PR 29.06.2018, przeczytano 1700 razy

Strategiczno-kreatywna agencja hyperCREW pozyskuje nowych klientów i rozwija swój zespół. Do agencji dołączyło 5 nowych osób: Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-agencji-hypercrew-powiekszyl-sie-o-5-nowych-osob,37063,artykul.html

Magdalena Karłowicz w hyperCREW prowadzi działania na stanowisku Account Director dla Pepsico oraz BSH. Doświadczenie zdobywała współpracując z agencjami interaktywnymi: mohi.to, MindChili, Enzo oraz pracując na rynku szkoleń e-learningowych w Smart Education. Wg Karłowicz „tylko projekty, w które wkładamy serce mają znaczenie”. Najbardziej zapadła Jej w pamięć praca nad CMSem Deutsche Banku. Wolny czas najchętniej poświeca na podróże, kajaki i ogrodnictwo.

Ilona Cięszczyk objęła w hyperCREW stanowisko Account Managera i jest odpowiedzialna za obsługę GlaxoSmithKline. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Ilony obejmuje pracę na stanowisku Specjalisty ds. Public Relations w 71media i TOP ONLINE. Inspiracje do pracy czerpie z biografi sportowców. To oni pokazują największą wolę walki i szansę osiągania niemożliwego. Najbliższa Jej biografia to „Novak Djoković Zwycięzca”. Sama czynnie uprawia sport, zwłasza tenis ziemny oraz turystykę górską. W wycieczkach towarzyszy jej ukochany owczarek podhalański.

obrazek

Monika Dymon w hyperCREW pracuje na stanowisku Social Media Specialist. Obsługuje Klientów agencji jak Lipton, MAOAM, Lions Bank, Siemens. Doświadczenia zawodowe zdobywała na stanowiskach: Social Media Manager - Agencja InplusPR, Junior Content & Social Specialist – AdAgri. Była też wolontariuszką w Centrum Prasowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Motto, którym się kieruje: „More ideas than time”. Za sukces zawodowy poczytuje sobie przekroczenie bariery miliona polubień na stronie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kocha psy. Wolny czas spędza podóżując.

obrazek

Katarzyna Gajlewicz pracuje w agencji jako Junior Social Media Specialist, awans na to stanowisko został poprzedzony pomyślnie odbytym stażem w hyperCREW oraz wcześniejszą praktyką w ramach studiów. Katarzyna pracuje przy projektach prowadzonych przez agencję dla DaGrasso, Wrangler Europe, Siemens Home, Zelmer, Takto Finanse, Za Mało Zarabiam. Jej motto zawodowe: „Regularne posiłki mają zbawienny wpływ na jakość i wydajność projektu”. Idea ta jest spójna z jej pasją, którą są eksperymenty kulinarne.

obrazek

Aleksandra Zając dołączyła do zespołu projektowego na stanowisku Graphic Designer. Jest odpowiedzialna za projekty graficzne Klientów: GSK, BSH, Lipton, Noustique. Wcześniej doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w J. Walter Thompson, Lemon Sky dla takich Klientów jak: Shell, Bahlsen, HIT, Absolwent, Winiary, Lion, Tesco, Volkswagen Financial Services, Visa. Prywatnie wielka fanka Wiedźmina (zarówno lektury jak i gier), odpoczywa chodząc po górach, rysuje, fotografuje i współpracuje z zespołem rockowym.

obrazek

Źródło: hyperCREW

www.hypercrew.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764