logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół Black Eyed Peas w kampanii społecznej Zynga

  PR 29.12.2020, przeczytano 657 razy
ilustracja

Zespół będący laureatem platynowej płyty popularyzuje dystansowanie społeczne na rzecz bezpieczeństwa podczas świąt w ramach trwającej kampanii branży gamingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-black-eyed-peas-w-kampanii-spolecznej-zynga,389721,artykul.html

Zynga Inc. nawiązała współpracę ze światowej sławy zespołem Black Eyed Peas, aby szerzyć w okresie świątecznym przesłanie radości, otuchy i nadziei.W ramach trwającej, nagrodzonej inicjatywy branży gamingowej o nazwie #PlayApartTogether, zespół Black Eyed Peas nagrał przesłanie otuchy i nadziei na zdrowy, bezpieczny okres świąteczny. Członek-założyciel uhonorowanego nagrodą Grammy zespołu Taboo stworzył spersonalizowane materiały wideo, które będą dystrybuowane za pośrednictwem skupiającej ponad 80 firm gamingowych z całego świata sieci #PlayApartTogether, niosąc na ten bezprecedensowy okres świąteczny przesłanie pocieszenia, serdeczności oraz klimat charakterystyczny dla twórczości Black Eyed Peas.

#PlayApartTogether zainicjowano jako działanie na rzecz włączenia społeczności gamingowej w walkę z rozprzestrzenianiem się COVID-19 i dbania o siebie wzajemnie”, powiedział Bernard Kim, prezes Działu Wydawniczego Zynga. „Jesteśmy niezwykle wdzięczni, że taki zespół jak Black Eyed Peas, który wniósł nieoceniony wkład w rozwój kultury i muzyki, zgodził się na poparcie naszej inicjatywie słowami wsparcia i inspiracji, dzięki którym w nowy rok wejdziemy na wysokim >>C<<. Bądźcie silni, dbajcie o swoje bezpieczeństwo i nie traćcie ducha, pamiętajcie też, że ta walka dotyczy nas wszystkich”.

#PlayApartTogether to inicjatywa ogólnoświatowej branży gamingowej popularyzująca dystansowanie społeczne i inne, skutecznie środki zapobiegawcze wykorzystywane w walce z COVID-19, adresowana do społeczności graczy z całego świata. Inicjatywa #PlayApartTogether, zapoczątkowana przez Zynga i upowszechniania przez ponad 60 spółek uczestniczących, polega na przekazywaniu graczom z całego świata aktualności, zaoferowaniu im rozrywki i łączeniu ich z zachowaniem dystansu społecznego.

Źródło: Zynga

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764