logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół Havas PR Warsaw powiększył się o dwie nowe Consultant Managerki

  PR 11.01.2023, przeczytano 1253 razy
ilustracja

W grudniu stanowisko Consultant Managerki objęła Kamila Krus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-havas-pr-warsaw-powiekszyl-sie-o-dwie-nowe-consultant-managerki,398600,artykul.html

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze public relations oraz komunikacji marketingowej.

Wcześniej pracowała w agencjach Grayling, 24/7 Communication, czy LifeTube, gdzie realizowała działania dla takich marek, jak Google, YouTube, NewYorker, Hilton, easyJet, Fox czy P&G. Ostatnie doświadczenie zbierała w dziale komunikacji Telewizji Polsat, zajmując się promocją takich programów, jak m.in. Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami, Farma, Kabaret na Żywo oraz projektów specjalnych Sylwesterowa Moc Przebojów czy Earth Festiwal Uniejów.

W agencji Havas PR Warsaw dołączyła do zespołu Lifestyle & Entertainment.

Izabela Świątkowska dołączyła jako Consultant Managerka na początku stycznia.

Jest związana z branżą PR od ponad 7 lat. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała realizując działania PR dla sektora nieruchomości, e-commerce, fintech, edutech oraz FMCG. Specjalizuje się w projektach PR-u korporacyjnego oraz media relations.

Wcześniej współpracowała z takimi agencjami, jak InnerValue, Clue PR, On Board Think Kong czy JBcomm. Odpowiadała za działania komunikacyjne m.in. dla takich firm, jak SEGRO, Nexity, Tpay, Gumtree czy Frisco.

W agencji Havas PR Warsaw będzie prowadzić działania komunikacyjne dla klientów z obszaru Real Estate oraz Retail.

ilustracjastrzałka

Źródło: Havas PR

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764