logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół Intelligence Division SalesTube rozbudowuje kompetencje

  PR 03.01.2023, przeczytano 1476 razy
ilustracja

Do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) dołączają cztery nowe osoby - Jakub Szczygieł jako Marketing Automation Manager, Filip Kaźmierczak w roli Data Integration Lead, Barbara Żuchniewicz na stanowisku Senior Web Analyst oraz Piotr Grzegorzewski jako Data Engineer. Cała czwórka wzmacnia strukturę zespołu Intelligence Division zarządzanego przez Magdalenę Niewiadomską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-intelligence-division-salestube-rozbudowuje-kompetencje,398520,artykul.html

Joanna Czekaj, Managing Director w SalesTube komentuje zmiany w zespole:

- Dział Intelligence Division w SalesTube pod skrzydłami Magdaleny Niewiadomskiej wdraża rozwiązania doceniane przez klientów i ekspertów z Europy i świata. Jego rozwój jest dla nas kluczowy w procesie budowania najmocniejszych kompetencji MarTech i e-commerce w CEE. Dzisiejsza skala działań i portfolio zrealizowanych projektów SalesTube oraz partnerstwa z takimi Big Techami jak Google, Meta, Salesforce czy Shopware pokazują, że takie podejście procentuje - mówi. - Dziś to może wydawać się dla wielu oczywiste, ale  7 lat temu inwestycja w połączenie obszarów ecommerce development, martech, data i media było odważnym posunięciem, którego nie żałujemy - dodaje.

Filip Kaźmierczak w branży analitycznej pracuje od 10 lat. Był związany z takimi firmami jak Eactive, Piwik Pro, Grupa Domodi (Wirtualna Polska), czy ostatnio z Artgeist, firmą działającą na kilkudziesięciu rynkach europejskich. Do obowiązków Filipa należało budowanie zespołów analitycznych od podstaw i wdrażanie procesów CRO, zajmował się też modelowaniem atrybucji, szeroko pojętej web analityki oraz budowaniem złożonych rozwiązań business intelligence. W SalesTube jako Data Integration Lead obejmuje zespół Web Analytics, Business Intelligence oraz Data Engineering. Wzmocnienie tego obszaru przełoży się na dostarczanie klientom SalesTube jeszcze bardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych.

Barbara Żuchniewicz karierę zaczynała w Havas Media, gdzie przez 6 lat pracowała jako Web Analityk. Następnie zdobywała doświadczenie po stronie dużego klienta omnichannel - w marce Sephora oraz jako analityk w agencji wdrażającej rozwiązania marketing automation. W SalesTube będzie pełnić rolę Senior Web Analyst.

Jakub Szczygieł marketing automation zajmuje się od ponad 4 lat. Doświadczenie zbierał m.in. w Gardner Denver Polska, gdzie realizował globalne kampanie w kilku językach oraz integrował nowe źródła danych, a następnie w Empiku, gdzie zajmował się strategią, wdrożeniami automatyzacji oraz przepływem i integracją danych. Jakub ma na koncie także wiele kompleksowych projektów dla e-commerce. Ukończył Zarządzanie ze ścieżką Marketingową na SGH oraz studia podyplomowe z Salesfroce CRM i Marketing Automation na Akademii Leona Koźmińskiego. W SalesTube będzie odpowiadał za projekty marketing automation.

Piotr Grzegorzewski od blisko 3 lat rozwija swoje kompetencje analityczne w  e-commerce. Pierwsze kroki w branży stawiał jako E-commerce Specialist w wymagającym segmencie fashion. Finalnie zamiłowanie do liczb, statystyki i informatyki skierowało go na drogę rozwoju jako E-commerce Data Analyst, a finalnie do objęcia  roli Data Engineer w SalesTube. Obecnie w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki studiuje na kierunku inżynierskim Informatyka Stosowana.

Nowe osoby dołączyły do SalesTube w grudniu.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764