logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół Kerris Group na 20. miejscu w rankingu Kreatywnych w Biznesie

  PR 31.05.2017, przeczytano 1727 razy
ilustracjastrzałka
Mikołaj Szymański, Maciej Makowski, Ignacy Bochiński

Mikołaj Szymański, Maciej Makowski i Ignacy Bochiński zarządzający KERRIS Group zostali wyróżnieni tytułem “Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” w rankingu magazynu Brief, zajmując 20 miejsce. Gala wręczenia nagród odbyła się 29 maja w poznańskiej Concordia Design, centrum designu i kreatywności współtworzonego przez Piotra Voelkela, jednego z członków tegorocznego jury. Pozostali tegoroczni laureaci to twórcy takich projektów jak indaHash, ZnanyLekarz (DocPlanner), WebTalk, Coders Lab czy Codewise.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-kerris-group-na-20.-miejscu-w-rankingu-kreatywnych-w-biznesie,32666,artykul.html

Ranking “50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” to inicjatywa magazynu Brief, której celem jest budowanie i promowanie innowacyjnej i kreatywnej przedsiębiorczości w Polsce. Po raz siódmy zostały wyróżnione osoby stawiające na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie oraz nieustannie poszukujące nowych możliwości rozwoju. W poprzednich edycjach wyróżnieni byli między innymi Stefan Batory z iTaxi i Booksy, Mariusz Ciepły, twórca LiveChat czy Michał Sadowski z Brand 24.

- Dziękujemy za uznanie i odznaczenie tytułem “Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” nie tylko wybitnej kapitule tworzonej po raz pierwszy przez doświadczonych przedsiębiorców m.in. Irenę Eris czy Mikołaja Placka, ale też całemu zespołowi KERRIS, dzięki któremu jesteśmy w obecnym miejscu i możemy przyjąć tę nagrodę. Cieszymy się, że doceniono nasze działania. Jesteśmy też dumni, że wspólnie tworzymy tak zgrany, utalentowany i zaangażowany team. Wyróżnienie jest dla nas nobilitacją i jednocześnie mobilizacją do dalszej ciężkiej pracy - komentuje Mikołaj Szymański, Managing Partner KERRIS Group.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764