logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół kreatywny Nano w komplecie

  PR 02.08.2012, przeczytano 1519 razy

Michał Sosnowski i Iwo Kochanowski dołączyli do kierowanego przez Alberta Wallina działu kreacji agencji nano. Tym samym agencja zakończyła proces kompletowania zespołu kreatywnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-kreatywny-nano-w-komplecie,16267,artykul.html

Michał Sosnowski, który w nano objął stanowisko Senior Art Directora, jest związany z branżą reklamową od 13 lat. Wcześniej był związany z m.in. z agencjami reklamowymi CREO, NEO, MI POLSKA oraz MEDIA FORUM, opracowywał koncepcje kreatywne dla wielu klientów m.in. z branży farmaceutycznej, motoryzacyjnej, elektronicznej, budowlanej, spożywczej. Jest absolwentem warszawskiej ASP na wydziale grafiki użytkowej.

Iwo Kochanowski
, nowy copywriter nano, pracuje w branży reklamowej od 4 lat. Zaczynał w agencji DRAFTFCB+AD FABRIKA, gdzie pracował m.in. dla Wizzair, S.C. Johnson (marki Off i Brise), NIVEA, Fashion House, Sara Lee (marki: Douwe Egberts, Prima), Animex (marka Krakus). Był również związany z zespołem kreacji w 4Frame. Jest absolwentem wydziału zarządzania i komunikacji społecznej na UJ.

Działem kreacji nano jako Creative Group Head kieruje Albert Wallin. Wallin związany jest z branżą reklamową od 13 lat. W tym czasie przygotowywał projekty dla marek takich jak: Pilsner Urquell, Tyskie, Miller Genuine Draft, BZ WBK, Raiffeisen Bank, Wedel, Toma, Aspirin. Pełnił również funkcję graphic designera i zajmował się tworzeniem koncepcji kreatywnych na potrzeby grupy TVN. Pracował również m.in. w VA - Very Advertising, GonnaBe oraz Blackmoon Design. Ukończył wrocławską ASP na kierunku projektowanie graficzne.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764