logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA

  PR 21.05.2018, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-kreatywny-viasat-world-z-dwiema-glownymi-nagrodami-na-gali-promax-bda,36574,artykul.html

Tegoroczna ceremonia miała miejsce w Rzymie, a ekipa Viasat World została uhonorowana za kreatywne kampanie dla produkcji Królowie złomu i Morderstwa w cieniu korony, zdobywając główne nagrody w kategorii Documentary or Factual Entertainment Programme Spot oraz Programme Key Art/Poster. Powyższe wyróżnienie wraz z nominacjami w trzech innych kategoriach pozycjonuje zespół kreatywny Viasat World wśród najlepszych w branży.

Dwie główne nagrody spośród pięciu nominacji do Promax BDA Europe Awards to kolejny dowód na światową klasę naszego zespołu kreatywnego. Rywalizacja w powyższych kategoriach jest zawsze bardzo zacięta, dlatego jesteśmy bardzo dumni i cieszymy się, że wracamy z gali z tak prestiżowymi wyróżnieniami – opowiada Simon Mitchell, Marketing, PR & Creative Director w Viasat World.

Promocyjny spot serii Królowie złomu został nagrodzony Złotem w kategorii Documentary or Factual Entertainment Programme Spot. Rosnąca popularność programów przedstawiających męską pracę i hobby, zarówno na Viasat Explore, jak i na konkurencyjnych kanałach, oznaczała potrzebę oryginalnego podejścia do tematu. Wykorzystanie rozpoznawalności kultowego Żelaznego Tronu wraz z perfekcyjną realizacją clipu i wyraźnym komediowym akcentem umożliwiło stworzenie zwycięskiej kreacji.

Kampania promocyjna serii dokumentalnej Morderstwa w cieniu korony emitowanej na kanale Polsat Viasat History, zatytułowana Breaking the Silence, zdobyła Złoto w kategorii Programme Key Art/Poster. Breaking the Silence jest koncepcją serii portretów opracowanych w celu promocji programu. Utrzymane w klimacie tajemniczości plakaty przedstawiają rzeczywiste postaci pochodzące z królewskich rodów, zobowiązane do zachowania milczenia, co obrazują usta zalakowane królewską pieczęcią. Ostatecznie jednak wosk wydaje się pękać, co znamionuje, iż świadkowie wkrótce przerwą długo utrzymywaną ciszę.

Kompletu pięciu nominacji dopełniają koncepcje promocyjne dla Epic Drama, nowego kanału z portfolio Viasat World, który zadebiutował w grudniu ubiegłego roku na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.

Źródło: Viasat World

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764