Idea nowej akcji „Multiczłonkostwo w PSPR” jest bardzo prosta. Przynależność do organizacji, możliwość korzystania z przywilejów, wejście do społeczności zawodowej – to atrakcyjny i nieoczywisty benefit, który może ufundować pracodawca zatrudnianym przez siebie specjalistom PR. Zarówno w agencji PR jak i w firmie z dowolnej branży, która chciałaby zapewnić taki bonus swojemu in-house’owemu działowi PR. Pierwsza po „multiczłonkostwo” sięgnęła N42 Group, która tym samym w szeregach PSPR ma już sześcioro przedstawicieli.
- Osobiście jestem członkinią PSPR już wiele lat, a członkostwo w tego typu organizacjach zawsze było dla nas ważne. To wzajemna inspiracja, networking, wymienianie się doświadczeniami. To zawsze ciekawe doświadczenie w kontekście poznania inspirujących osób, zarażają się wspaniałymi ideami i pomysłami – wyjaśnia Joanna Wilczek, CEO N42 Group.
- To wspaniała energia, która napędza naszą ciężką pracę. No i wspaniali ludzie, którzy tworzą tę organizację – to wszystko przeważyło, aby poza indywidualnym członkostwem – dołączyć jako firma i wprowadzić osoby z naszego działu, aby każdy z nich mógł poczuć to, co my – czyli tę inspirację oraz poznać tak wspaniałe grono profesjonalistów. Najważniejsze, my – PRowcy powinniśmy się wspierać i nawzajem się napędzać. To jest istota naszej decyzji. No i oczywiście – lubimy być prekursorami. Testować to, co nieznane, przecierać nowe ścieżki i doświadczać nowych możliwości. To ekscytujące, jak cały PR – dodaje J. Wilczek.
Wspólnie z CEO w gronie członkiń i członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations znaleźli się następujący jej współpracownicy: Justyna Orlikowska, Michał Poręcki, Marta Pronobis, Maciej Sztupek i Grzegorz Wilczek. Ponadto N42 jako firma została także członkiem wspierającym Stowarzyszenia.
- Z radością witamy pierwszego „multiczłonka” PSPR. Ekipa N42 wchodzi do nas szeroką ławą. Oczywiście, wskazani przez pracodawcę pracownicy otrzymają dostęp do stałych i okazjonalnych korzyści wynikających z członkostwa. Już teraz mamy z niektórych firmy po dwóch, trzech członków, którzy są opłacani przez pracodawcę. Postanowiliśmy więc wprowadzić dodatkowe zachęty, czyli rabaty składkowe, aby zmotywować do multiczłonkostwa i korzystania z atrakcyjnego benefitu jakim jest uczestniczenie w życiu społeczności naszej organizacji. Prowadzimy już rozmowy z kolejnymi zainteresowanymi akcją pracodawcami specjalistów PR – mówi Cyprian Maciejewski, prezes PSPR.
N42 Group to multidyscyplinarna grupa specjalizująca się w zintegrowanych rozwiązaniach komunikacyjnych, obejmująca cztery marki: N.PR, N.MEDIA, N.CREATION oraz N.CONTENT & SOCIAL MEDIA. Każda z marek skupia się na innych aspektach komunikacji, oferując wsparcie w zakresie public relations, strategii mediowej, kreacji oraz treści marketingowych i social mediowych. N42 Group tworzy rozwiązania oparte na synergii, które dostarczają klientom kompleksowe wsparcie na każdym etapie działań.
- Szczegóły na temat akcji „Multiczłonkostwo w PSPR”: https://polskipr.pl/informacje/841628/multiczlonkostwo-w-pspr-jako-benefit-dla-pracownikow-pr
Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations