logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół N42 Group pierwszym uczestnikiem „multiczłonkostwa” w PSPR

  PR 02.11.2024, przeczytano 287 razy

Idea nowej akcji „Multiczłonkostwo w PSPR” jest bardzo prosta. Przynależność do organizacji, możliwość korzystania z przywilejów, wejście do społeczności zawodowej – to atrakcyjny i nieoczywisty benefit, który może ufundować pracodawca zatrudnianym przez siebie specjalistom PR. Zarówno w agencji PR jak i w firmie z dowolnej branży, która chciałaby zapewnić taki bonus swojemu in-house’owemu działowi PR. Pierwsza po „multiczłonkostwo” sięgnęła N42 Group, która tym samym w szeregach PSPR ma już sześcioro przedstawicieli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-n42-group-pierwszym-uczestnikiem-_multiczlonkostwa_-w-pspr,406320,artykul.html

- Osobiście jestem członkinią PSPR już wiele lat, a członkostwo w tego typu organizacjach zawsze było dla nas ważne. To wzajemna inspiracja, networking, wymienianie się doświadczeniami. To zawsze ciekawe doświadczenie w kontekście poznania inspirujących osób, zarażają się wspaniałymi ideami i pomysłami – wyjaśnia Joanna Wilczek, CEO N42 Group. 

- To wspaniała energia, która napędza naszą ciężką pracę. No i wspaniali ludzie, którzy tworzą tę organizację – to wszystko przeważyło, aby poza indywidualnym członkostwem – dołączyć jako firma i wprowadzić osoby z naszego działu, aby każdy z nich mógł poczuć to, co my – czyli tę inspirację oraz poznać tak wspaniałe grono profesjonalistów. Najważniejsze, my – PRowcy powinniśmy się wspierać i nawzajem się napędzać. To jest istota naszej decyzji. No i oczywiście – lubimy być prekursorami. Testować to, co nieznane, przecierać nowe ścieżki i doświadczać nowych możliwości. To ekscytujące, jak cały PR – dodaje J. Wilczek.

Wspólnie z CEO w gronie członkiń i członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations znaleźli się następujący jej współpracownicy: Justyna Orlikowska, Michał Poręcki, Marta Pronobis, Maciej Sztupek i Grzegorz Wilczek. Ponadto N42 jako firma została także członkiem wspierającym Stowarzyszenia.

- Z radością witamy pierwszego „multiczłonka” PSPR. Ekipa N42 wchodzi do nas szeroką ławą. Oczywiście, wskazani przez pracodawcę pracownicy otrzymają dostęp do stałych i okazjonalnych korzyści wynikających z członkostwa. Już teraz mamy z niektórych firmy po dwóch, trzech członków, którzy są opłacani przez pracodawcę. Postanowiliśmy więc wprowadzić dodatkowe zachęty, czyli rabaty składkowe, aby zmotywować do multiczłonkostwa i korzystania z atrakcyjnego benefitu jakim jest uczestniczenie w życiu społeczności naszej organizacji. Prowadzimy już rozmowy z kolejnymi zainteresowanymi akcją pracodawcami specjalistów PR – mówi Cyprian Maciejewski, prezes PSPR. 

N42 Group to multidyscyplinarna grupa specjalizująca się w zintegrowanych rozwiązaniach komunikacyjnych, obejmująca cztery marki: N.PR, N.MEDIA, N.CREATION oraz N.CONTENT & SOCIAL MEDIA. Każda z marek skupia się na innych aspektach komunikacji, oferując wsparcie w zakresie public relations, strategii mediowej, kreacji oraz treści marketingowych i social mediowych. N42 Group tworzy rozwiązania oparte na synergii, które dostarczają klientom kompleksowe wsparcie na każdym etapie działań.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764