logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół Netsprint w światowej czołówce konkursu dla data scientists

  PR 16.09.2018, przeczytano 495 razy

Zespół Netsprint okazał się jedną z najlepszych na świecie drużyn w prestiżowym konkursie dla data scientists, organizowanym przez platformę Kaggle.com. Drużyna zakończyła zawody na piątym miejscu, z minimalną stratą do zwycięzców. W zawodach wzięło udział 7198 zespołów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-netsprint-w-swiatowej-czolowce-konkursu-dla-data-scientists,37913,artykul.html

Kaggle.com zrzesza ponad 90 tysięcy specjalistów i entuzjastów analizy danych. Na platformie mogą tworzyć własne projekty, pracować na gotowych zestawach danych oraz wymieniać się swoimi doświadczeniami. Ten potencjał wykorzystują firmy komercyjne organizując na Kaggle.com konkursy z nagrodami. Zyskują na tym obie strony – zarówno firma, która uzyskuje najlepsze dostępne rozwiązania, oraz uczestnicy, którzy w trakcie realizacji zadania mogą się wiele nauczyć od świetnej społeczności.

Niedawno zakończył się największy z do tej pory organizowanych konkursów. Zespoły musiały uporać się z wyjątkowo trudnym zadaniem: klasyfikacją użytkowników względem ich prawdopodobieństwa niewywiązania się z umowy (w tym wypadku spłaty kredytu). Z wynikiem 80,4 procent poprawnej klasyfikacji zespół Netsprint znalazł się na 5 miejscu w ogólnej klasyfikacji. Zwycięski zespół uzyskał wynik wyższy zaledwie o 0,1 procenta.

Data scientist jest wymieniany jako jeden z zawodów przyszłości nie bez przyczyny – komentuje Rafał Wyszyński, Chief Data Officer, Netsprint. Niemal każde urządzenie w naszym otoczeniu tworzy oraz zbiera dane, które trzeba przetworzyć, zagregować i wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski. Nasz dział Data Science przetwarza 90 GB danych w ciągu minuty. Liczba urządzeń, a co za tym idzie i danych, ciągle rośnie, więc naturalnie potrzeba coraz więcej osób, które będą potrafiły zrobić z nich biznesowy użytek. Sukces naszego zespołu w konkursie na Kaggle.com pokazuje, że bardzo szybko potrafimy budować kompetencje w nowych obszarach marketingu internetowego i zastosować je w praktyce w naszych produktach opartych o dane.

Pod koniec 2017 roku Kaggle.com udostępniło raport z badania przeprowadzonego na swoich użytkownikach. Okazuje się, że data scientist to bardzo ceniona i pożądana profesja. Idą za tym również wysokie zarobki – mediana rocznych zarobków w USA to aż 110 tys., a w Polsce blisko 24 tys. dolarów.

Źródło: Netsprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764