logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół VMLY&R wśród wyróżnionych w Young Creatives Eurobest 2021

  PR 19.11.2021, przeczytano 965 razy
ilustracja

Znamy zwycięzców i wyróżnionych w tegorocznej edycji Young Creatives. Wśród nich znalazł się zespół złożony z Joanny Juchacz i Macieja Kaczorowskiego, reprezentujących VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-vmlyandr-wsrod-wyroznionych-w-young-creatives-eurobest-2021,393826,artykul.html

Młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem dotyczącym zainteresowania studentów subskrypcją i słuchaniem audiobooków na platformie Storytel, dzięki specjalnie przygotowanej czteroletniej zniżce skierowanej do tej grupy docelowej.

Zwycięzcami tegorocznej edycji został duet: Joanna Bauer i Joanna Wojtach z agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Dodatkowo, jury spośród 17 startujących zespołów wskazało cztery wyróżnienia. Jedno z nich trafiło w ręce pracowników agencji VMLY&R: Joanny Juchacz i Macieja Kaczorowskiego.

Zwycięzcy zostali zakwalifikowani do międzynarodowego finału Young Creatives Integrated Competition, który rozpocznie się 13 listopada 2021 roku w Lizbonie. Zwycięski team pojedzie także na festiwal Young Lions Competition odbywający się w Cannes.

Organizatorami konkursu są Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz KTR.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764