logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespoły Labcon i Value Media laureatami Young Creatives Cannes 2023

  PR 25.04.2023, przeczytano 1227 razy
ilustracjastrzałka

Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media oraz Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon to dwa zwycięskie zespoły Group One w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Laureaci będą mogli zaprezentować swoje umiejętności w międzynarodowym konkursie Cannes Lions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespoly-labcon-i-value-media-laureatami-young-creatives-cannes-2023,399748,artykul.html

Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media odebrali nagrodę główną w kategorii MEDIA za projekt kampanii społecznej “Wstyd nie wiedzieć”, edukującej na temat antybiotykoterapii oraz wspierającej wizerunek partnera kategorii, marki Strepsils. Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon wygrali w kategorii specjalnej — OPEN z pomysłem na kampanię dla partnera tej kategorii - “TIK TOK robi TIK TAK”, odliczającą dobry czas w internecie. Wśród nominowanych w kategorii MEDIA był również zespół z agencji SalesTube, Kateryna Kozlova i Zuzanna Pawlikowska.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz specjalnej — Open. Mieli na to 24 lub 48 godzin, w zależności od kategorii.  Do konkursu zgłosiło się niemal 150 dwuosobowych teamów. Prace uczestników edycji, która jest jednocześnie 25-leciem Young Creatives, zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów.

Uroczysta Gala wręczenia nagród zwycięzcom Young Creatives Cannes odbyła się 20 kwietnia Young Creatives Cannes. Nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764