logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespoły Labcon i Value Media laureatami Young Creatives Cannes 2023

  PR 25.04.2023, przeczytano 1556 razy
ilustracjastrzałka

Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media oraz Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon to dwa zwycięskie zespoły Group One w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Laureaci będą mogli zaprezentować swoje umiejętności w międzynarodowym konkursie Cannes Lions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespoly-labcon-i-value-media-laureatami-young-creatives-cannes-2023,399748,artykul.html

Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media odebrali nagrodę główną w kategorii MEDIA za projekt kampanii społecznej “Wstyd nie wiedzieć”, edukującej na temat antybiotykoterapii oraz wspierającej wizerunek partnera kategorii, marki Strepsils. Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon wygrali w kategorii specjalnej — OPEN z pomysłem na kampanię dla partnera tej kategorii - “TIK TOK robi TIK TAK”, odliczającą dobry czas w internecie. Wśród nominowanych w kategorii MEDIA był również zespół z agencji SalesTube, Kateryna Kozlova i Zuzanna Pawlikowska.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz specjalnej — Open. Mieli na to 24 lub 48 godzin, w zależności od kategorii.  Do konkursu zgłosiło się niemal 150 dwuosobowych teamów. Prace uczestników edycji, która jest jednocześnie 25-leciem Young Creatives, zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów.

Uroczysta Gala wręczenia nagród zwycięzcom Young Creatives Cannes odbyła się 20 kwietnia Young Creatives Cannes. Nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca One Day Design Challenge 2024 – wyniki konkursu!
W ramach polskiej edycji konkursu „Roca One Day Design Challenge”, która odbyła się 28 listopada br. roku 400 studentów, młodych projektantów i architektów podjęło wyzwanie zaprojektowania innowacyjnego rozwiązania do łazienki, wspierającego osobisty dobrostan użytkownika. Twórcza energia i zaangażowanie uczestników przełożyły...
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024
ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.
Centrum Korona z konkursem na ekomural
Centrum Handlowe Korona zaprasza artystów i kreatywnych do udziału w konkursie na projekt ekomuralu, który podsumuje inicjatywę „Misja: Koroniasty”. CH Korona przez cały rok realizowała działania ekologiczne i społeczne wśród wrocławian. Do wygrania łącznie 5000 zł.
STS z nagrodami w konkursie IAB MIXX Awards 2024
STS zdobył prestiżowe wyróżnienia podczas tegorocznej gali IAB MIXX Awards, jednego z najważniejszych konkursów branży marketingu cyfrowego. Firma zdobyła statuetki w dwóch kategoriach, co potwierdza jej wiodącą pozycję i innowacyjne podejście do działań marketingowych.
IAB MIXX Awards – Nagroda dla Hochland Polska
Wczoraj wieczorem odbyła się uroczysta gala IAB MIXX Awards 2024, podczas której nagrodzono przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały oraz narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. Srebrna statuetka ‘Games & Esport’, najwyższa nagroda przyznana w tej kategorii, trafiła do Hochland Polska za projekt Kraina Hochland w Good Town.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764