logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespoły Labcon i Value Media laureatami Young Creatives Cannes 2023

  PR 25.04.2023, przeczytano 666 razy
ilustracjastrzałka

Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media oraz Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon to dwa zwycięskie zespoły Group One w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Laureaci będą mogli zaprezentować swoje umiejętności w międzynarodowym konkursie Cannes Lions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespoly-labcon-i-value-media-laureatami-young-creatives-cannes-2023,399748,artykul.html

Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media odebrali nagrodę główną w kategorii MEDIA za projekt kampanii społecznej “Wstyd nie wiedzieć”, edukującej na temat antybiotykoterapii oraz wspierającej wizerunek partnera kategorii, marki Strepsils. Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon wygrali w kategorii specjalnej — OPEN z pomysłem na kampanię dla partnera tej kategorii - “TIK TOK robi TIK TAK”, odliczającą dobry czas w internecie. Wśród nominowanych w kategorii MEDIA był również zespół z agencji SalesTube, Kateryna Kozlova i Zuzanna Pawlikowska.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz specjalnej — Open. Mieli na to 24 lub 48 godzin, w zależności od kategorii.  Do konkursu zgłosiło się niemal 150 dwuosobowych teamów. Prace uczestników edycji, która jest jednocześnie 25-leciem Young Creatives, zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów.

Uroczysta Gala wręczenia nagród zwycięzcom Young Creatives Cannes odbyła się 20 kwietnia Young Creatives Cannes. Nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma meblarska w finale konkursu Designeuropa Awards
Podczas czwartej edycji konkursu DesignEuropa Awards, która odbyła się w ośrodku konferencyjnym Axica w Berlinie, uhonorowano dwa wyjątkowe wzory. Pierwszym jest RemigoOne, elektryczny silnik zaburtowy stworzony przez słoweńską projektantkę Ajdę Bertok, zaprojektowany zgodnie z zasadami innowacyjności morskiej i zrównoważonego rozwoju, zdobył nagrodę dla małych i nowo...
Termin zgłoszeń do Youtube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kampani wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września 2023 roku. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a projekty można zgłaszać na stronie YouTube Works.
Projekt Roku 22/23 wystartował
Od 11 do 27 września można zgłaszać swoje projekty do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla projektantów graficznych - Projektu Roku. 
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń
Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.
Znaki Jutra 2023: przegląd znaków, logo i symboli graficznych
Czas przemian, napięć, oczekiwań, nadziei i działania. Czas w którym ze szczególną uwagą definiujemy kształt przyszłości. Czy mamy realny wpływ na obraz świata w którym żyjemy? Świat wyidealizowany, świat zepsuty, a może jednak nadal pełen piękna i harmonii? Ideały w konfrontacji z codziennością życia stanowią o naszej tożsamości kulturowej, społecznej,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764