logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespoły sprzedaży Agory z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy „Media&Marketing Polska”

  PR 06.12.2022, przeczytano 285 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę w kategorii Prasa – dzienniki otrzymało biuro reklamy Grupy Wyborcza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespoly-sprzedazy-agory-z-wyroznieniami-w-rankingu-biur-reklamy-_mediaandmarketing-polska_,398253,artykul.html

W tegorocznej edycji raportu „Media&Marketing Polska” zespół AMS po raz kolejny został liderem rankingu w kategorii biur reklamy outdoorowej. Według klientów jest on idealnym partnerem – oferuje atrakcyjne formaty i rozwiązania technologiczne, doradza oraz działa elastycznie i sprawnie.

Kolejny rok z rzędu wśród biur reklamy kinowej bezkonkurencyjny był zespół Tandem Media, który dodatkowo poprawił swój ubiegłoroczny świetny wynik. Reklamodawcy mają ogromne zaufanie do biura, które daje im poczucie bezpieczeństwa przy realizacji działań reklamowych, wskazali również na elastyczność działania zespołu w sytuacji zmian w kampanii oraz docenili szybkość i kompletność informacji, jakie otrzymują, wysyłając swój brief. Od początku 2023 r. zespół sprzedażowy, kierowany przez Edytę Mirończuk, obecnie dyrektor ds. sprzedaży kina w Tandem Media, będzie działać w ramach Helios Media – spółki, która przejmie reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios.  

Również w kategorii radio Tandem Media może poszczycić się znakomitym wynikiem oraz kolejnym wyróżnieniem. Zespół sprzedażowy zajmujący się reklamą radiową uzyskał najwyższą ocenę ogólną wśród biur reklamy radiowej, poprawiając także wyraźnie zeszłoroczny wynik. Klienci szczególnie cenią Tandem Media za szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na brief reklamodawcy – za ten parametr biuro otrzymało notę 89%, najwyższą spośród uczestników badania. „Mocną stroną biura jest elastyczność i sprawność działania, gdy następują zmiany w kampanii – uzyskany wynik 87% jest również najwyższy w tegorocznym badaniu” – czytamy w raporcie. Od przyszłego roku zespół zajmujący się reklamą radiową będzie działał już pod nazwą Tandem Audio Broker.

Po raz kolejny także biuro reklamy Grupy Wyborcza okazało się być najlepsze w kategorii Prasa – dzienniki. Zespół sprzedaży „Wyborczej” wyróżnił się transparentną polityką cenową, profesjonalnym obsługiwaniem kampanii internetowych, ofertą atrakcyjnych formatów i rozwiązań oraz elastycznością w działaniu, co przełożyło się na wzrost ogólnej oceny w porównaniu do 2021 r.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ludmiła Lib przechodzi z Mindshare do Httpool
Ludmiła Lib dołączyła do zespołu Httpool, obejmując stanowisko SMB Lead Researcher w globalnych strukturach tej firmy. Ostatnio pracowała w Mindshare Polska, jako Research Manager. Httpool jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy...
W sobotę 18 marca 2023 roku kanał Boomerang w Polsce oraz CEE zmieni nazwę na Cartoonito. Działanie to jest częścią globalnej strategii Warner Bros. Discovery, która wprowadza nową markę dla przedszkolaków w regionie EMEA. Poza zmianą logo i kolorystyki, Cartoonito będzie miało również odświeżoną oprawę graficzną oraz premierowe produkcje –...
RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764