logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestadionu.pl – nowy serwis sportowy Grupy Iberion

  PR 06.08.2019, przeczytano 1052 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Iberion właśnie uruchomiła nowy serwis internetowy Zestadionu.pl. W ten sposób spółka realizuje strategię zakładającą rozszerzanie oferty o nowe portale tematyczne. Na stronie internetowej czytelnicy znajdą przede wszystkim najświeższe i najważniejsze informacje piłkarskie z kraju i ze świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestadionu.pl-%E2%80%93-nowy-serwis-sportowy-grupy-iberion,383495,artykul.html

Właśnie trwa druga runda kwalifikacyjna UEFA 2019/2020. Towarzyszą temu ogromne emocje. Fani piłkarskich rozgrywek znajdą u nas m.in. wyniki, skróty meczów, komentarze piłkarzy i selekcjonerów. Poza Ligią Mistrzów, relacjonować będziemy wydarzenia m.in. z lig angielskiej, niemieckiej czy ekstraklasy. Nie zabraknie również najważniejszych informacji z pozostałych dyscyplin sportowych – mówi Piotr Bernaciak, redaktor naczelny Zestadionu.pl

Rozszerzenie portfolio o nowy produkt wynika z realizacji strategii przyjętej przez Grupę IBERION. – Zestadionu.pl doskonale wpisuje się w plan rozwoju spółki i istotnie zwiększa liczbę naszych odbiorców. Zamierzamy stworzyć portfel silnych portali tematycznych, a uruchomienie serwisu sportowego jest kolejnym krokiem w tym kierunku – mówi Maksymilian Tomanek, dyrektor ds. rozwoju Grupy IBERION.

Redaktor naczelny serwisu Zestadionu.pl, Piotr Bernaciak, wcześniej związany był z internetowym wydaniem tygodnika Piłka Nożna. Współpracował również z serwisami Sportowy24.pl oraz Gol24.pl.

Źródło: Iberion

zestadionu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764