logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestaw do śledzenia w czasie rzeczywistym z projektorem Panasonic PT-RQ35K

  PR 06.04.2021, przeczytano 734 razy
ilustracja

Firma Panasonic wprowadziła na rynek rozwiązanie do mapowania projekcyjnego w czasie rzeczywistym, które daje znacznie szersze spektrum możliwości kreatywnych dla branż rozrywkowej i produkcyjnej dzięki sprawnemu połączeniu rzeczywistości ze światem cyfrowym. Zestaw do śledzenia w czasie rzeczywistym (ET-SWR10) połączony z projektorem Panasonic PT-RQ35K zapewnia niespotykane dotąd efekty wizualne – umożliwia projekcję obrazów w czasie rzeczywistym i gwarantuje niezwykłą precyzję, nawet w przypadku szybko poruszających się obiektów. W połączeniu z emiterem podczerwieni, kamerą, markerem i serwerem materiałów projektor tworzy system mapowania projekcyjnego w czasie rzeczywistym, który świetnie się sprawdzi w zastosowaniu przez firmy produkcyjne, a także w parkach rozrywki, muzeach, sektorze rozrywki na żywo i podczas wydarzeń e-sportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestaw-do-sledzenia-w-czasie-rzeczywistym-z-projektorem-panasonic-pt-rq35k,390920,artykul.html

Dzięki zestawowi projektor laserowy PT-RQ35K, który charakteryzuje 3-chipowy procesor DLP o jasności 30,500 lumenów obsługujący i generujący sygnał HD o częstotliwości 240 Hz, dostarcza świetnej jakości obrazy przy opóźnieniu zaledwie 5 ms[1] i umożliwia śledzenie w czasie rzeczywistym, przesyłając dokładną lokalizację poruszających się obiektów. Przeniesienie oprogramowania do serwera umożliwia łatwe przypisanie obrazów do poruszającego się obiektu czy wykonawcy za pośrednictwem połączenia kablowego między projektorem a serwerem z materiałami (HDMI/Display Port).

- Dzięki przełomowej technologii umożliwiającej projekcję w czasie rzeczywistym zyskaliśmy nieograniczone możliwości - podkreśla Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic Business. - Sprawia ona, że nawet na poruszających się obiektach, takich jak choćby piłki do koszykówki, wyraźnie widać logo, a każdemu ruchowi artysty na scenie towarzyszą zapierające dech w piersi efekty wizualne. To rozwiązanie świetnie się sprawdzi zarówno w obiektach rozrywkowych chcących przyciągnąć tłumy, jak i firmach produkcyjnych, które pracują nad innowacyjnymi kampaniami reklamowymi z użyciem transmisji video.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

www.business.panasonic.pl

Dodatkowe informacje:

[1] 1920x1080 w rozdzielczości 240p

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764