logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Cannes Youtube Ads Leaderboard 2018

  PR 14.06.2018, przeczytano 232 razy
ilustracjastrzałka

Zbliża się kolejne doroczne święto kreatywności, jakim jest festiwal Cannes Lions. Z tej okazji zespół YouTube ponownie przygotował zestawienie 10 reklam, które globalnie zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia. Czas oglądania filmów z rankingu wyniósł ponad 9 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń 465,4 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-cannes-youtube-ads-leaderboard-2018,36892,artykul.html

Do tegorocznego zestawienia zakwalifikowały się reklamy z całego świata. Użytkownikom szczególnie spodobały się wideo z:

  • Indii

  • Finlandii

  • i Francji

, które zdobyły podium rankingu, a także filmy z USA Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial czy Wielkiej Brytanii Samsung Galaxy: Growing Up, które depczą im po piętach. Na listę trafiło również kilka reklam z udziałem gwiazd takich jak Natalie Portman jako Miss Dior, Gordon Ramsay czy Anthony Hopkins. Użytkownicy polubili też spoty, które chwytały za serce, jak m.in. zwycięzca zestawienia, czyli LG, ale także Budweiser 2018 Super Bowl Commercial | “Stand By You” oraz John Lewis Christmas Ad 2017 - #MozTheMonster. Wśród widzów znaleźli się również zapaleni gracze, gdyż poza kultowym już Clash of Clans do zestawienia trafiły filmy Nintendo Jump Up, Super Star! - Super Mario Odyssey Musical i LEGO A Slimy Situation - Choose How To Save LEGO City!.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

Dodatkowe informacje:

Cannes YouTube Ads Leaderboard to roczne zestawienie 10 spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez internautów na świecie od 20 kwietnia 2017 do 30 kwietnia 2018. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń, procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego oraz retencję publiczności (tzn. przez ile czasu użytkownik oglądał dane wideo/czy obejrzał je do końca), aby precyzyjnie wybrać najchętniej oglądane reklamy od czasu festiwalu Cannes Lions 2017. W celu zapewnienia różnorodności marek w zestawieniu każda z nich może pojawić się w nim tylko raz i musi nadal znajdować się na YouTube w momencie publikacji rankingu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję  zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z...
Youtube Ads Leaderboard 2018
YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 milionów minut i otrzymały milion łapek w górę. Z kolei zwycięskie wideo Amazona polubiło aż 232 tysiące osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło...
Ringier Axel Springer Polska wprowadziła na rynek cyfrową platformę wydawniczą. Ring Publishing oferuje rozwiązania zarówno dla redakcji jak i biznesu.
Grupa Polsat, największa polska grupa medialno-telekomunikacyjna zbudowana od podstaw i na bazie polskiego kapitału przez Zygmunta Solorza, niekwestionowany lider polskiej gospodarki, rozwija struktury nadzorcze i zarządcze. Zygmunt Solorz wraz z synami będzie sprawował nadzór właścicielski nad Grupą z poziomu rad nadzorczych.
Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone