logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Cannes Youtube Ads Leaderboard 2018

  PR 14.06.2018, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

Zbliża się kolejne doroczne święto kreatywności, jakim jest festiwal Cannes Lions. Z tej okazji zespół YouTube ponownie przygotował zestawienie 10 reklam, które globalnie zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia. Czas oglądania filmów z rankingu wyniósł ponad 9 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń 465,4 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-cannes-youtube-ads-leaderboard-2018,36892,artykul.html

Do tegorocznego zestawienia zakwalifikowały się reklamy z całego świata. Użytkownikom szczególnie spodobały się wideo z:

  • Indii

  • Finlandii

  • i Francji

, które zdobyły podium rankingu, a także filmy z USA Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial czy Wielkiej Brytanii Samsung Galaxy: Growing Up, które depczą im po piętach. Na listę trafiło również kilka reklam z udziałem gwiazd takich jak Natalie Portman jako Miss Dior, Gordon Ramsay czy Anthony Hopkins. Użytkownicy polubili też spoty, które chwytały za serce, jak m.in. zwycięzca zestawienia, czyli LG, ale także Budweiser 2018 Super Bowl Commercial | “Stand By You” oraz John Lewis Christmas Ad 2017 - #MozTheMonster. Wśród widzów znaleźli się również zapaleni gracze, gdyż poza kultowym już Clash of Clans do zestawienia trafiły filmy Nintendo Jump Up, Super Star! - Super Mario Odyssey Musical i LEGO A Slimy Situation - Choose How To Save LEGO City!.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

Dodatkowe informacje:

Cannes YouTube Ads Leaderboard to roczne zestawienie 10 spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez internautów na świecie od 20 kwietnia 2017 do 30 kwietnia 2018. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń, procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego oraz retencję publiczności (tzn. przez ile czasu użytkownik oglądał dane wideo/czy obejrzał je do końca), aby precyzyjnie wybrać najchętniej oglądane reklamy od czasu festiwalu Cannes Lions 2017. W celu zapewnienia różnorodności marek w zestawieniu każda z nich może pojawić się w nim tylko raz i musi nadal znajdować się na YouTube w momencie publikacji rankingu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764