logo
WIADOMOŚCI

Zestawienie Cannes Youtube Ads Leaderboard 2018

Mateusz Zawiślak  PR 14.06.2018, przeczytano 79 razy
ilustracjastrzałka

Zbliża się kolejne doroczne święto kreatywności, jakim jest festiwal Cannes Lions. Z tej okazji zespół YouTube ponownie przygotował zestawienie 10 reklam, które globalnie zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia. Czas oglądania filmów z rankingu wyniósł ponad 9 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń 465,4 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-cannes-youtube-ads-leaderboard-2018,36892,artykul.html

Do tegorocznego zestawienia zakwalifikowały się reklamy z całego świata. Użytkownikom szczególnie spodobały się wideo z:

  • Indii

  • Finlandii

  • i Francji

, które zdobyły podium rankingu, a także filmy z USA Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial czy Wielkiej Brytanii Samsung Galaxy: Growing Up, które depczą im po piętach. Na listę trafiło również kilka reklam z udziałem gwiazd takich jak Natalie Portman jako Miss Dior, Gordon Ramsay czy Anthony Hopkins. Użytkownicy polubili też spoty, które chwytały za serce, jak m.in. zwycięzca zestawienia, czyli LG, ale także Budweiser 2018 Super Bowl Commercial | “Stand By You” oraz John Lewis Christmas Ad 2017 - #MozTheMonster. Wśród widzów znaleźli się również zapaleni gracze, gdyż poza kultowym już Clash of Clans do zestawienia trafiły filmy Nintendo Jump Up, Super Star! - Super Mario Odyssey Musical i LEGO A Slimy Situation - Choose How To Save LEGO City!.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

Dodatkowe informacje:

Cannes YouTube Ads Leaderboard to roczne zestawienie 10 spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez internautów na świecie od 20 kwietnia 2017 do 30 kwietnia 2018. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń, procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego oraz retencję publiczności (tzn. przez ile czasu użytkownik oglądał dane wideo/czy obejrzał je do końca), aby precyzyjnie wybrać najchętniej oglądane reklamy od czasu festiwalu Cannes Lions 2017. W celu zapewnienia różnorodności marek w zestawieniu każda z nich może pojawić się w nim tylko raz i musi nadal znajdować się na YouTube w momencie publikacji rankingu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal onet.pl odwiedziło 17,25 miliona internautów.
Grupa Agora planuje rozwijać swoje największe biznesy, m.in. rozbudować sieć kin Helios oraz umocnić pozycję na rynku out of home i sprzedaży treści premium w modelu subskrypcyjnym. Jednocześnie stawia na rozpoczęcie działalności w całkiem nowych obszarach, poza rynkiem reklamy: w zakresie innowacyjnych usług i narzędzi B2B oraz w sferze związanej z rozrywką i spędzaniem...
WP Typer – serwis do typowania wyników sportowych
Specjalnie na mundial Wirtualna Polska przygotowała sportową zabawę polegającą na wytypowaniu najdłuższej passy wygranych meczów i uzyskaniu miana najlepszego Typera. To pierwszy taki serwis w Polsce.
Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym...
 
poniedziałek 18.06.2018, 41 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone