logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition

  PR 22.06.2021, przeczytano 220 razy
ilustracja

Podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021 zaprezentowano globalny ranking najbardziej angażujących reklam na YouTube. Zestawienie wygrała minimalistyczna reklama Hyundaia z udziałem koreańskiego zespołu BTS, przygotowana z okazji Dnia Ziemi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard%3A-2021-cannes-edition,391990,artykul.html

Tegoroczny festiwal reklamowy w Cannes, który odbywa się od 21 do 25 czerwca, to okazja do przedstawienia specjalnej edycji zestawienia - YouTube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition. Lista prezentuje spoty, które cieszyły się największą popularnością na YouTube w okresie od 1 czerwca 2020 do 31 maja 2021 roku. Wszystkie reklamy zostały wyświetlone łącznie ponad 635 milionów razy.

Ranking YouTube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition 2021 otwiera reklama Hyundai x BTS | For the Earth 60 sec, stworzona specjalnie z okazji Dnia Ziemi. W spocie wystąpił najbardziej znany k-popowy zespół na świecie, czyli BTS. Jednocześnie wideo promuje serię napędzanych wodorem samochodów koreańskiej marki Hyundai. Za kreację odpowiada agencja Innocean Worldwide.

Na drugim miejscu uplasował się klip egipskiego oddziału firmy telekomunikacyjnej Orange pod nazwą Orange - Ramadan 2020 “The Norms of Life”, który podkreśla znaczenie technologii w czasie pandemii, kiedy bliscy sobie ludzie, musieli być często daleko od siebie. Na szczęście mogli pozostawać w kontakcie dzięki wideorozmowom. Reklama została wyprodukowana przez agencję Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiadała agencja UM-IPG.

Na podium znalazła się także reklama Amazonu Amazon’s Big Game Commercial: Alexa’s Body, zaprezentowana w trakcie finału Super Bowl. W spocie aktor Michael B. Jordan został przedstawiony jako idealne uosobienie asystenta głosowego Alexa według pracownicy firmy. Wyobraża sobie ona aktora, który towarzyszy jej niemal w każdej czynności w ciągu dnia. Domem mediowym zaangażowanym w zakup mediów był Rufus Global, za kreację odpowiadała agencja Lucky Generals.

Miejsce czwarte to reklama telefonu OPPO F17 Pro - Diwali Edition | #BeTheLight To Spread The Light, prezentująca packshoty produktu. Kolejne to reklama Nike You Can't Stop Us, która podkreśla moc sportu i sportowców, którzy - nawet w czasach pandemii - są “nie do zatrzymania”.Stworzyła ją agencja Wieden + Kennedy, a media kupiła agencja Within. Krótkometrażowy film animowany LOST & CROWNED | A Clash Short Film, będący promocją fińskiej gry Clash of Clans, zajął w rankingu szóste miejsce.

Utytułowany tenisista Roger Federer oraz zdobywca Oscara, legendarny Robert De Niro, spotkali się w reklamie promującej wypoczynek w Szwajcarii No Drama, która zajęła siódme miejsce w zestawieniu. Kampania z hasłem “Kiedy potrzebujesz wakacji bez dramatu, potrzebujesz Szwajcarii”, pokazuje piękne, urokliwe zakątki kraju, które pozwalają na błogi wypoczynek. Reklama została wyprodukowana przez agencję SirMary, która zakupiła także media.

Na ósmym miejscu znalazła się reklama Feel the Rhythm of KOREA: JEONJU, w której podobnie jak w wideo Hyundai, wzięli udział koreańscy muzycy - w tym wypadku alternatywny, popowy zespół LEENALCHI. Klip, który powstał na zlecenie Koreańskiej Organizacji Turystycznej, promuje podróże do Korei Południowej i został wyprodukowany przez HS Ad oraz Korea Press Foundation. Zakupem mediów zajęła się agencja Incross.

Indyjska reklama promująca Apple Watch serii 6 Introducing Apple Watch Series 6 — It Already Does That uplasowała się na dziewiątej pozycji z hasłem “Przyszłość Twojego zdrowia jest na Twoim nadgarstku”. Zestawienie zamyka spot #ViIsHere – Launch Ad, wyprodukowany na potrzeby powstania nowej marki telekomunikacyjnej w Indiach - Vodafone Idea (Vi). Za kreację odpowiadała agencja Ogilvy India, a za zakup mediów - Wavemaker India.

YouTube Ads Leaderboard: Cannes Edition to coroczne, specjalne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez użytkowników YouTube na świecie, prezentowane z okazji Międzynarodowego Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Ranking jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający liczbę obejrzeń, czas oglądania wideo oraz tego, jaka część filmu została obejrzana.

Źródło: Biuro prasowe YouTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.
Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad...
Ogólnopolski Ekotest Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska rozpoczęła ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.
TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje...
Dlaczego Polacy wybierają webinary?
Webinary, czyli internetowe szkolenia, cieszą się w ostatnim czasie bardzo dużą popularnością. Co zachęca do wzięcia w nich udziału? Jak się okazuje, najważniejszy dla uczestników jest rozwój, a pandemia nie ma wpływu na wybranie webinarów jako formy szkolenia – tak twierdzi 76% ankietowanych z badania home.pl. Prawie jedna trzecia z ankietowanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764