logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019

  PR 21.01.2020, przeczytano 789 razy
ilustracja

Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w którym kultowy przełożony narzeka na podwyżki. Jakie jeszcze filmy reklamowe były równie chętnie oglądane przez Polaków na YouTube w poprzednim roku? Przedstawiamy zestawienie YouTube Ads Leaderboard za 2019 rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-2019,385396,artykul.html

Pierwsze miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za rok 2019 należy do reklamy polskiej marki odzieżowej RESERVED z udziałem modelki Kendall Jenner #CiaoKendall – Kendall Jenner x RESERVED – AW19 campaign. Spot promujący jesienno-zimową kolekcję 2019, wyreżyserowany przez Gordona Von Steinera, jest utrzymany w surrealistycznej konwencji, a swoją estetyką nawiązuje do włoskich filmów.

Drugie miejsce wśród wszystkich filmów reklamowych w 2019 roku to wideo Samsung Galaxy Note10 | Sokół x Samsung odc. 1 | Na Twoich zasadach, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół przedstawia swoje podejście do biznesu, opowiadając przy tym o przydatnych funkcjach smartfona Samsung Galaxy Note 10. Trzecie miejsce na podium zajęła zaś reklama Szef i reszta - Podwyżki, stworzona dla platformy Pracuj.pl. Bohaterem spotu jest znana już z poprzednich realizacji platformy, postać pracodawcy w krzywym zwierciadle. Tym razem ze smutkiem opowiada on o stale rosnących kosztach życia, by na koniec oświadczyć, że “na szczęście” nie zamierza on podwyższyć pensji swoim pracownikom.

Wśród topowych filmów reklamowych 2019 roku znalazła się także reklama Play Zgarnij 30 GB za DARMO, jak Ania Dąbrowska! przygotowana przez agencję Grandes Kochonos. W wideo piosenkarka odwiedza salon Play, śpiewając swój przebój “Z Tobą nie umiem wygrać” i promując ofertę dodatkowych 30 GB internetu. Tegoroczne piąte miejsce należy do wideo Media Expert  z zespołem śpiewających chomików Media Expert Sprawdź Mega Okazje na Black Weeks w Media Expert | Śpiewające chomiki, w którym animowane zwierzęta promują okazje na Black Week.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2019

Tradycyjnie, prezentujemy również zestawienie YouTube Ads Leaderboard za poprzedni miesiąc. Pozycja lidera w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard bezsprzecznie należy do świątecznej reklamy Allegro. Spot Allegro reklama świąteczna 2019 | Album pokazuje wzruszającą historię budowania relacji pomiędzy babcią i wnuczką. Wspomniane już wcześniej śpiewające chomiki w reklamie Czyszczenie Magazynów w Media Expert | Śpiewające Chomiki uplasowały się na drugiej pozycji. Tym razem wykonują przerobioną wersję piosenki zespołu O.N.A. pt. “Znalazłam”.

Trzecie miejsce na grudniowym podium zajęła reklama Play Roxie Węgiel i Dawid Kwiatkowski w Play | JUNIOR BOX z Samsung Galaxy A10 i słuchawkami SONY, w którym młode gwiazdy wykonują świąteczną piosenkę “Rockin' around the Christmas tree”. Bardzo popularny okazał się również spot Hoffen Chef Express - Twój Dużorobiks, który pokazuje zalety gotowania przy użyciu wielofunkcyjnego robota kuchennego ze sklepów Biedronka, a także wzruszający spot IKEA. Święta wśród ludzi, nie wśród mebli, w którym wolontariusz Stowarzyszenia mali bracia Ubogich opowiada o samotnych świętach starszych ludzi i zachęca do pomocy w akcji.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764