logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w czerwcu 2020

  PR 16.07.2020, przeczytano 1268 razy
ilustracja

Pierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać legendarną Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej - Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-czerwcu-2020,387796,artykul.html

Najchętniej oglądany spot w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w czerwcu ZOBACZ JAK TESTUJĘ MAZDĘ RX-7 I ODDAJĘ JĄ DLA FANÓW! to dynamiczna zachęta do wzięcia udziału w loterii Tiger Energy Drink oraz Need for Speed, w której główną nagrodą była legendarna Mazda RX-7. W rytm rapowanego utworu “Power is back” przewijają się obrazy z testu samochodu oraz kadry z rozgrywki Need for Speed. Za kreację spotu odpowiada agencja kreatywna Brasil, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

W czerwcu także gorącym tematem były wybory na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Z tego powodu dużym zainteresowaniem użytkowników YouTube cieszył się spot wyborczy Rafała Trzaskowskiego Mój Dom, w którym kandydat przedstawił siebie, swoją rodzinę, historię i najbliższe otoczenie. Trzecie miejsce czerwcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęło wideo Witaj na kanale Kuchni Lidla!. W reklamie Karol Okrasa, Kinga Paruzel oraz Paweł Małecki, czyli gwiazdy Kuchni Lidla zachęcają do subskrybowania kanału, na którym dzielą się swoimi przepisami zarówno na tradycyjne dania, jak i fit lub desery. Kampania zrealizowana została przez GPD Agency.

Czwarte miejsce to reklama McDonald’s Polska McDrive – na wyciągnięcie ręki! przedstawiająca w humorystyczny sposób zalety McDrive. Bohaterką historii jest kilkuletnia dziewczynka, która zawsze zajmuje środkowe miejsce na tylnym siedzeniu rodzinnego samochodu, przez co musi znosić zachowanie starszych braci, jednak bez problemu może dosięgnąć do frytek po wizycie rodziców w McDrive. Kreacja została stworzona przez agencję DDB Warszawa. Piąte miejsce to tym razem spot Play Wybierz dla rodziny nowy PLAY HOMEBOX | od 35 zł za osobę aż 70 GB Internetu z prezentacją najnowszej oferty rodzinnej marki oraz propozycją wyboru smartfonu Xiaomi Mi 10 Lite 5G.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764