logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020

  PR 19.01.2021, przeczytano 287 razy
ilustracja

Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę. Jakie inne świąteczne reklamy spodobały się Polakom w grudniu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-grudniu-2020,389885,artykul.html

W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty, które wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój. Grudniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard w 2020 nie odbiega od tej reguły, poza jednym wyjątkiem... Niekwestionowanym zwycięzcą poprzedniego miesiąca został Król Mycia Rączek, czyli reklama Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN - MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością. Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE | Samsung Polska. To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę. W wideo, odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie, bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE, dzięki któremu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.

Na podium nie zabrakło także reklamy marki IKEA Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, która ma podnosić świadomość marnowania jedzenia w czasie świąt.  Chłopiec przedstawiony w spocie ucieka przed ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu. IKEA zaznacza, że każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana, a także prezentuje produkty, które pomogą prowadzić bardziej zrównoważone życie w domu. Za adaptację reklamy odpowiada agencja VMLY&R, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot Lay’s. Świętuj w najlepszym towarzystwie. Roztańczone wideo w rytm przeboju “Can’t take my eyes off of you” przedstawia wesołą świętującą rodzinę. Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki Biedronka - Niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja DUDA Polska.

Źródło: Biuro prasowe YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery...
Już 3 marca 2021 r. rozpocznie się kolejny sezon programu „Studio Biznes”. W jego czwartej edycji do dotychczasowych prowadzących - Łukasza Kijka i Tomasza Korniejewa dołączy Dominik Wardzichowski, który będzie odpowiadał za tematykę sportową. Program powróci na strony Gazeta.pl w odmienionej formie i będzie nadawany na żywo z nowego studia portalu.
TikTok kontynuuje działania w zakresie zwiększania bezpieczeństwa swoich użytkowników powołując Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa. Zadaniem Rady złożonej z liderów opinii oraz ekspertów reprezentujących różne sektory będzie opiniowanie i doradzanie w zakresie polityki i praktyk moderacji treści, pomoc w kształtowaniu regionalnych i...
PMPG Polskie Media S.A. poinformowała, że 17 lutego Prezes Zarządu Grupy PMPG Ilona Weiss zakupiła pakiet 17 965 akcji spółki [PMG] za kwotę 99,6 tys. PLN.  Kurs akcji  w momencie transakcji wynosił 5,54 PLN za akcję.  Walory spółki zwyżkowały przez cały ubiegły tydzień osiągając swoje maksimum w czwartek 18 lutego, kiedy kurs zamknięcia...
W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764