logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020

  PR 19.01.2021, przeczytano 310 razy
ilustracja

Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę. Jakie inne świąteczne reklamy spodobały się Polakom w grudniu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-grudniu-2020,389885,artykul.html

W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty, które wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój. Grudniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard w 2020 nie odbiega od tej reguły, poza jednym wyjątkiem... Niekwestionowanym zwycięzcą poprzedniego miesiąca został Król Mycia Rączek, czyli reklama Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN - MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością. Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE | Samsung Polska. To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę. W wideo, odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie, bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE, dzięki któremu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.

Na podium nie zabrakło także reklamy marki IKEA Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, która ma podnosić świadomość marnowania jedzenia w czasie świąt.  Chłopiec przedstawiony w spocie ucieka przed ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu. IKEA zaznacza, że każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana, a także prezentuje produkty, które pomogą prowadzić bardziej zrównoważone życie w domu. Za adaptację reklamy odpowiada agencja VMLY&R, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot Lay’s. Świętuj w najlepszym towarzystwie. Roztańczone wideo w rytm przeboju “Can’t take my eyes off of you” przedstawia wesołą świętującą rodzinę. Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki Biedronka - Niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja DUDA Polska.

Źródło: Biuro prasowe YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ub.r. firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła w pierwszym kwartale 2021 roku wzrost zysku netto z 802 tys. zł do 959 tys. zł. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.  Wartość przychodów sprzedażowych...
Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior dołączą do redakcji Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska intensywnie rozwija zespół redakcyjny. W czerwcu dołączy do niego Michał Gąsior, jako head of content. Od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie natomiast Wiktoria Jakubowska.
Gazeta.pl od początku swojego istnienia stawia na edukację oraz rzetelne informowanie o zmianach klimatycznych. Kontynuacją tych działań jest nawiązane właśnie partnerstwo merytoryczne z Koalicją Klimatyczną – zrzeszeniem organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. W ramach współpracy na łamach serwisu regularnie publikowane będą...
Patryk Strzałkowki na czele Green Desku Gazeta.pl
Zmiany klimatyczne wpływają na wiele aspektów naszego życia, dlatego pisanie o tych zagadnieniach staje się coraz ważniejszym punktem pracy redakcyjnej w Gazeta.pl. Portal, który chce być najbardziej zielonym medium w Polsce, wyodrębnił właśnie nowy dział dedykowany środowisku. Na czele Green Desku Gazeta.pl stanie związany od lat z tematyką ekologiczną Patryk...
Tiktok zaprasza na „Noc Muzeów” na platformie
Sztuka i kultura to tematy ważne dla TikToka. Globalnie  hashtag #art ma ponad 164 miliardy wyświetleń, natomiast w Polsce #sztuka został już wyświetlony ponad 60 milionów razy. Dlatego w tym roku TikTok w Polsce postanowił wesprzeć kulturę i wspólnie z wybranymi instytucjami przeprowadzić „Noc Muzeów” w formie live na platformie. By umożliwić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764