logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020

  PR 19.01.2021, przeczytano 495 razy
ilustracja

Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę. Jakie inne świąteczne reklamy spodobały się Polakom w grudniu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-grudniu-2020,389885,artykul.html

W grudniu na YouTube co roku największą popularnością cieszą się świąteczne spoty, które wprowadzają nas w wyjątkowy nastrój. Grudniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard w 2020 nie odbiega od tej reguły, poza jednym wyjątkiem... Niekwestionowanym zwycięzcą poprzedniego miesiąca został Król Mycia Rączek, czyli reklama Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN - MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Spot ten już w listopadzie cieszył się dużą popularnością. Kreację, w której Piotr Cyrwus śpiewa o przekąskach stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Drugie miejsce w grudniu należało do reklamy Samsunga Spełniaj marzenia bliskich z Galaxy S20 FE | Samsung Polska. To jeden ze świątecznych spotów tej firmy, który ukazywał pomysły na technologiczne prezenty pod choinkę. W wideo, odnoszącym się także do obecnej sytuacji na świecie, bohaterka otrzymuje smartfon Samsung Galaxy S20 FE, dzięki któremu może tworzyć filmy i prowadzić transmisje na żywo w mediach społecznościowych.

Na podium nie zabrakło także reklamy marki IKEA Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, która ma podnosić świadomość marnowania jedzenia w czasie świąt.  Chłopiec przedstawiony w spocie ucieka przed ogromnymi resztkami jedzenia, które pojawiają się na jego drodze do domu. IKEA zaznacza, że każdego dnia 1/3 całej żywności produkowanej i zbieranej na świecie jest marnowana, a także prezentuje produkty, które pomogą prowadzić bardziej zrównoważone życie w domu. Za adaptację reklamy odpowiada agencja VMLY&R, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Czwarte miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w 2020 zajął spot Lay’s. Świętuj w najlepszym towarzystwie. Roztańczone wideo w rytm przeboju “Can’t take my eyes off of you” przedstawia wesołą świętującą rodzinę. Polacy polubili także świąteczną reklamę Biedronki Biedronka - Niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!, w której z małą tajemną pomocą ozdób świątecznych udaje się upiec wspólnie świąteczny makowiec. Kreację przygotowała agencja DUDA Polska.

Źródło: Biuro prasowe YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764