Liderem lutowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard okazała się reklama napoju Kubuś w rapowym stylu. W marcu najlepszy wynik osiągnęło wideo sklepów Castorama, w którym wystąpili popularni YouTuberzy. Kwiecień należał bezsprzecznie do Playa, zaś reklama marki Lay’s pojawiła się we wszystkich zestawieniach. Zapraszamy na przegląd najpopularniejszych reklam na YouTube w lutym, marcu i kwietniu 2021.
Kubuś cukru nie dodaje to nazwa i główne hasło reklamy napoju Kubuś - marki polskiej Grupy Maspex. Klip z udziałem młodych aktorów zajął pierwsze miejsce w lutowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Dynamiczne wideo, które ma podkreślać, że soki i napoje Kubuś są produkowane bez dodatku cukru, utrzymane jest w hip-hopowym stylu. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Brainbox, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Drugi wynik w lutym należał do reklamy Toyota Corolla GR Sport. Zakochaj się na nowo wykorzystującej utwór “Don’t Stop Me Now” legendarnej grupy Queen, a trzecią lokatę zajął spot McDonald’s o burgerze Maestro - Maestro. Zakład, że znajdziesz swój ulubiony?. Występują w nim Michał Żebrowski oraz Borys Szyc, a fabuła jest nawiązaniem do roli Żebrowskiego w “Ogniem i Mieczem”. W zestawieniu znalazła się również reklama promująca program lojalnościowy Biedronki - Kupuj z kartą Moja Biedronka i codziennie zdobywaj aż 15 zł w voucherze!. Listę zamyka wideo Lay’s Filmy smakują lepiej z Lay's.
Na najwyższym stopniu podium w marcu 2021 roku znalazł się spot Castoramy. W reklamie Zamknięte sklepy? CASTORAMA CI POMOŻE! popularni YouTuberzy, prowadzący kanał “5 sposobów na”, pokazują, że zakupy w Castoramie można robić nawet w momencie, gdy sklepy są zamknięte ze względu na obowiązujące obostrzenia. Klip jest kontynuacją kilkuletniej współpracy, jaką Castorama realizuje z popularnymi twórcami.
W marcu na drugim miejscu po raz kolejny znalazła się reklama Toyota Corolla GR Sport. Zakochaj się na nowo. Trzecie miejsce zajęła reklama sieci komórkowej Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej Internet przez 6 miesięcy za 0 zł z telewizją PLAY NOW TV!, która powróciła tym samym do rankingu (wcześniej znalazła się na szczycie styczniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard). Czwarte miejsce należało do wspomnianej już reklamy McDonald’s Maestro. Zakład, że znajdziesz swój ulubiony?, a na piątym - uplasowała się ponownie reklama Lay’s Filmy smakują lepiej z Lay's.
Kwietniowym liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest reklama sieci komórkowej Play. W reklamie Play na Kartę masz? To grasz!| Wygrywaj wielkie pieniądze w loterii Play oprócz aktorów wcielających się w pracowników sieci - Barbary Kurdej-Szatan oraz Macieja Łagodzińskiego - możemy zobaczyć popularnego piosenkarza Kamila Bednarka. Spot informuje o loterii, w której uczestniczyć mogą osoby posiadające Play na Kartę i korzystające z aplikacji Play24. Agencją kreatywną odpowiedzialną za produkcję materiału jest Grandes Kochonos, zakup mediów zrealizowała agencja Mediacom.
Grandes Kochonos odpowiada także za kreację innego spotu sieci Play Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie!, tym razem z udziałem aktorki Anny Muchy, który w kwietniowym zestawieniu uplasował się na drugiej pozycji. Trzeci wynik należy do marki Hochland, promującej nową kategorię produktów - Hochland Sielski – Łańcuszek dobra. W spocie Virgin Mobile pt. W Virgin Mobile dziel się dobrem mobilnie I Za 15 zł masz rozmowy, SMS-y i 30 GB, a na start 100GB!, który zajął czwarte miejsce, widzowie mogli zobaczyć popularnego kucharza i podróżnika - Roberta Makłowicza. Zestawienie, podobnie jak w lutym i marcu, zamknęła reklama Filmy smakują lepiej z Lay's.
Źródło: YouTube