logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w maju 2021

  PR 16.06.2021, przeczytano 256 razy
ilustracja

W maju zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której - niczym w hollywoodzkiej produkcji filmowej - pierwsze skrzypce grały… szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-maju-2021,391923,artykul.html

Chyba każdy choć raz widział majestatyczną czołówkę z ryczącym lwem z filmów wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer. W reklamie Lubella Koko Jambo lew został zamieniony na… kurę nioskę. W klipie wystąpiły także członkinie zespołu muzycznego Jarzębina, które wykonały nową wersję piosenki Coco Jamboo, promującą makarony marki Lubella, przy produkcji których wykorzystuje się jaja kur z wolnego wybiegu. Agencją kreatywną, która wyprodukowała klip była agencja Feeders, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

Na drugim miejscu w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w maju znalazło się wideo Nasz pierwszy ElektroMOD: Premiera Opla Manta GSe - reklama elektrycznego Opla Manta GSe. W klipie występuje “przodek” Manty, czyli klasyczny model z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku.

Ostatnie miejsce podium to Marshmello x 2021 UEFA Champions League Final Opening Ceremony presented by Pepsi. Reklama, w której wystąpił słynny artysta oraz piłkarze (między innymi Lionel Messi i Paul Pogba), była elementem promocji ceremonii otwarcia finału UEFA Champions League w Porto. Produkcja powstała przy współpracy z Pepsi. Za kreację odpowiada agencja We Are Social, zakup mediów należał do OMD.

Czwarte i piąte miejsce zestawienia to reklamy, za których kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom. W obu przypadkach była to reklama sieci komórkowej Play. Na czwartym miejscu uplasowało się wideo Ciesz się rozrywką w domu z telewizją od Play | Netflix na 12 miesięcy w prezencie, w którym wystąpiła aktorka Magdalena Różczka. Majową TOP 5 zamyka reklama, która znalazła się również w poprzednim zestawieniu - mowa o wideo Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie! z udziałem aktorki Anny Muchy.

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Polsat Plus gra z polską siatkówką przez kolejne siedem lat
Plus będzie Sponsorem Tytularnym PlusLigi mężczyzn i Sponsorem Strategicznym Tauron Ligi kobiet do 2028 r. Telewizja Polsat zapewniła sobie prawa do transmisji obu lig do 2028 r. Od nowego sezonu PlusLiga z nowym logo Plusa.
Szymon Jadczak laureatem Złotej Gruszki
Dziennikarz WP, Szymon Jadczak został nagrodzony Złotą Gruszką, jedną z najbardziej prestiżowych, dziennikarskich nagród w Krakowie.
W dniach 23-26 września w Warszawie odbędą się XXVI Targi Wydawców Katolickich, Uroczyste otwarcie Targów nastąpi 23 września o godz. 12.00 w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie. W tym wydarzeniu tradycyjnie uczestniczy Telewizja Polska.
TVN Grupa Discovery zawsze spełniała wszystkie wymogi określone w ustawie o radiofonii i telewizji. Uchwała KRRiT ws. koncesji dla TVN24 jednoznacznie pokazuje, że nie było żadnego uzasadnienia dla jej odwlekania przez 19 miesięcy.
Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców internetowych w Polsce. Menagerką Juszes została Justyna Zawadzka – Team Leaderka w Glow by...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764