logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w pierwszym kwartale 2022

  PR 10.05.2022, przeczytano 669 razy
ilustracja

W zestawieniach YouTube Ads Leaderboard od miesięcy królują Kury Lubelli. W ostatnim kwartale do rywalizacji przystąpiła również Biedronka ze swoją wielką loterią wartą pół miliona złotych. Kto jeszcze znalazł się w czołówce najpopularniejszych reklam na YouTube w pierwszym kwartale 2022 roku? McDonalds, z iście serowym burgerem Maestro, Pracuj.pl oraz kampania Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-pierwszym-kwartale-2022,395771,artykul.html

Kurki nioski na stałe zagościły na polskim YouTube. Chociaż widzieliśmy je już w zestawieniu wakacyjnym (a nawet wcześniej!), wciąż równie mocno przyciągają naszą uwagę. Co ostatecznie przekonuje do tej reklamy Polaków i Polki - cover piosenki z lat 90. czy sentyment do polskiej wsi, nadal pozostaje zagadką. Reklama Lubella Koko Jambo została przygotowana we współpracy agencji mediowej Starcom i agencji kreatywnej Feeders.

Na drugim miejscu uplasowała się wielka loteria Biedronki WYGRAJ PÓŁ MILIONA. Co przedstawia reklama? Rodzinny klimat, przeprowadzkę i nowe mieszkanie, które - dzięki karcie Moja Biedronka - zamiast pół miliona może kosztować tylko… 99 złotych. Media zostały zakupione przez Wavemaker Polska, a stroną kreatywną projektu zajęła się agencja Duda Polska.

Trzecie miejsce na podium zajmuje Play, ze swoją nową reklamą Nawet 200 GB za darmo w Play na Kartę! Kup starter i odbierz prezent. Czym zaskoczył nas tym razem stały bywalec zestawienia? Brakiem Nudy, oczywiście. Zadbał o to sam Vito Bambino, przy pomocy agencji kreatywnej Grandes Kochonos i agencji mediowej Mediacom.

Trudno powiedzieć, czym nowa reklama McDonald's Maestro. Powiedz: cheeeddar! przyciąga naszą uwagę najbardziej: serowym burgerem tego kwartału, grą aktorską Borysa Szyca czy kreacją Michała Żebrowskiego. Cokolwiek by to nie było, najnowsza reklama DDB i OMD to w rankingu popularności po prostu Maestro!

W najnowszym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard nie mogło zabraknąć animacji ze zwierzętami w roli głównej. Tym razem na ekranie oglądamy ośmiornicę Oktawię Mackę, która, jak widać - ma rękę do wszystkiego. Reklama nie pozostawia wątpliwości - w środowisku Pracuj.pl nikt nie jest mięczakiem i każdy może znaleźć zajęcie dla siebie.

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764