logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w pierwszym kwartale 2022

  PR 10.05.2022, przeczytano 319 razy
ilustracja

W zestawieniach YouTube Ads Leaderboard od miesięcy królują Kury Lubelli. W ostatnim kwartale do rywalizacji przystąpiła również Biedronka ze swoją wielką loterią wartą pół miliona złotych. Kto jeszcze znalazł się w czołówce najpopularniejszych reklam na YouTube w pierwszym kwartale 2022 roku? McDonalds, z iście serowym burgerem Maestro, Pracuj.pl oraz kampania Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-w-pierwszym-kwartale-2022,395771,artykul.html

Kurki nioski na stałe zagościły na polskim YouTube. Chociaż widzieliśmy je już w zestawieniu wakacyjnym (a nawet wcześniej!), wciąż równie mocno przyciągają naszą uwagę. Co ostatecznie przekonuje do tej reklamy Polaków i Polki - cover piosenki z lat 90. czy sentyment do polskiej wsi, nadal pozostaje zagadką. Reklama Lubella Koko Jambo została przygotowana we współpracy agencji mediowej Starcom i agencji kreatywnej Feeders.

Na drugim miejscu uplasowała się wielka loteria Biedronki WYGRAJ PÓŁ MILIONA. Co przedstawia reklama? Rodzinny klimat, przeprowadzkę i nowe mieszkanie, które - dzięki karcie Moja Biedronka - zamiast pół miliona może kosztować tylko… 99 złotych. Media zostały zakupione przez Wavemaker Polska, a stroną kreatywną projektu zajęła się agencja Duda Polska.

Trzecie miejsce na podium zajmuje Play, ze swoją nową reklamą Nawet 200 GB za darmo w Play na Kartę! Kup starter i odbierz prezent. Czym zaskoczył nas tym razem stały bywalec zestawienia? Brakiem Nudy, oczywiście. Zadbał o to sam Vito Bambino, przy pomocy agencji kreatywnej Grandes Kochonos i agencji mediowej Mediacom.

Trudno powiedzieć, czym nowa reklama McDonald's Maestro. Powiedz: cheeeddar! przyciąga naszą uwagę najbardziej: serowym burgerem tego kwartału, grą aktorską Borysa Szyca czy kreacją Michała Żebrowskiego. Cokolwiek by to nie było, najnowsza reklama DDB i OMD to w rankingu popularności po prostu Maestro!

W najnowszym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard nie mogło zabraknąć animacji ze zwierzętami w roli głównej. Tym razem na ekranie oglądamy ośmiornicę Oktawię Mackę, która, jak widać - ma rękę do wszystkiego. Reklama nie pozostawia wątpliwości - w środowisku Pracuj.pl nikt nie jest mięczakiem i każdy może znaleźć zajęcie dla siebie.

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764